Hierbij open ik een nieuw topic om onze nieuwe V60 te tonen en de wijzigingen bij te houden. Onze oude V60 is ingeruild voor een mooie T8 Twin Engine Pebble Grey met Maroon Brown interieur. Import. Stempels, papieren van beurt in DE. 53dkm. We zijn de 2e eigenaar. Dan zullen jullie mij wat vaker terugzien in dit sub-forum.
Eigenlijk hoeven we er niets meer aan te doen. Misschien ooit nog stuur met verwarming en licht getinte achterruiten maar de auto is al redelijk af met: Business Pack Connect Plus; AudioLine; Inscripiton Plus Line; Intellisafe Pro Line en Luxury Line pakketten. De vorige eigenaar heeft nog wat meer aangevinkt zoals:
- Bowers & Wilkins audio

- Alle spiegels dimmend, Actieve bochtenverlichting, Gelamineerd glas

- HUD, 360* camera, kerstboom LED-pakket in de hemel en op de vloer.
- Elektrisch neerklapbare achterbank met elektrisch neerklapbare hoofdsteunen
- 4-spaaks geperforeerd sportstuur w/o R badge
- Alarm klasse III
Helaas geen 179/384/752/869/873 voor echt volledig full option, dan laat ik automatische kindersloten en CD-speler buiten beschouwing. Maar kortom dat alles mag de pret niet drukken, er zit meer dan genoeg wél op! Zowel de rij-beleving als audio-beleving is echt een feest.
Bij aflevering is er nog een Volvo semi-elektrische inklapbare trekhaak gemonteerd. Een nieuw subframe (revisie op rubbers) van het panorama-dak (vanwege vervelend krakend piep geluid bij sluiten gordijn) en nieuwe gasveer (revisie model) op de achterklep. Nieuwe software erop en gaan!
We zijn er erg content mee en het kastanjebruine interieur staat ook erg strak bij het Pebble Grey. Ff wennen - maar erg chique. De eerste rij ervaring is erg goed, van snelle doorrijder naar relaxte rijder met de Lane-Aid; CTA; BLIS; ACC; Hulp max snelheid; RSI; Distance Alert; CollisionAvoidance; PilotAssist etc. De winter is niet echt een lekkere periode om de accu goed te benutten, hopelijk trekt dat nog wat bij. Maar anders is het geblazen vermogen via benzine ook ruim voldoende. De donkere dagen zijn wel weer leuk voor de meesturende bochtverlichting en automatisch groot-licht - wat een prettig verschil met ouderwetse koplampen!

Kleinere dingetjes die nog op het lijstje staan:
-Zonnebrilhouders
-Badge Inscription / Badge Volvo Eland
-Stuurwielverwarming
-Audio bibliotheek redelijk organiseren op een USB
-Mooie en compacte tas voor laadkabels
Draadloos opladen heb ik inmiddels opgelost met een magsafe oplader van ESR, die zit stevig (onderin) in het rechter ventilatierooster. De T8 Twin Engine heeft een beperktere tunnelconsole dus geen plaats voor de platte draadloze opladers die je in de bekerhouder kan klikken. Verder houd ik het voorlopig op de chrome accenten.
Groeten uit het midden van het land