Gaat ook echt niet gebeuren. Ik werd wakker van de nachtmerrie.

Gaat ook echt niet gebeuren. Ik werd wakker van de nachtmerrie.
Edwin ik begrijp tegenwoordig dat BMW het goed doet bij Volvo rijders...E.T. schreef: ↑16.03.2023 - 09:02 Nou ik moet zeggen dat ik de laatste weken wel aan het nadenken ben over een opvolger voor mijn V70. De kilometerstand (+320K), het "diesel ontmoedigingsbeleid" , de reputatie van de 1e generatie VEA D4, hebben mij toch aan het denken gezet. Niet dat ik nu problemen heb, maar daar wil enigszins voorzijn.
Ik ben er nog niet over uit wat het gaat worden ; V60, V90 of de XC60 met een T5 i.v.m. met het trekken van een caravan. Ben me nu rustig aan het oriënteren, het kan ook zo zijn dat het iets anders wordt dan Volvo.
Wij zaten met een soortgelijke situatie. Uiteindelijk zijn we overgestapt naar Subaru. In september komt onze Subaru Outback Touring (AWD)E.T. schreef: ↑16.03.2023 - 09:02 Nou ik moet zeggen dat ik de laatste weken wel aan het nadenken ben over een opvolger voor mijn V70. De kilometerstand (+320K), het "diesel ontmoedigingsbeleid" , de reputatie van de 1e generatie VEA D4, hebben mij toch aan het denken gezet. Niet dat ik nu problemen heb, maar daar wil enigszins voorzijn.
Ik ben er nog niet over uit wat het gaat worden ; V60, V90 of de XC60 met een T5 ivm met het trekken van een caravan. Ben me nu rustig aan het oriënteren, het kan ook zo zijn dat het iets anders wordt dan Volvo.
Keek net (verslaving) op de site van mijn dealer:
plus 1 en ja ik vind AWD niet alleen fijn maar heb m ook nodig waar ik woon en ook ....kom ik niet zo goed achter het huis met de auto. Met de V70 was dat altijd een ellende om hoog te komen achterwaarts en nu loop ik redelijk makkelijker naar boven. ( krak krak hoor ik de AWD) bij springen Is stijl en glad
Laat ik daar nu geweest zijn……..
de echte he...
Nee hoor. Hier zat al een andere type motor in
Ik begrijp de reactie van Urb, eerlijk gezegd, ook niet.
Was ook met een vette knipoog....