Daarna zagen de waarden er echt anders uit.
Oftewel: deze meting lijkt niet correct....

Maakt niet uit, gewoon gefeliciteerd!
Ha ik had achter de komma een 800 met een 0 er voor.
Hahahahaha....diesel01 schreef: ↑19.03.2023 - 17:26Ha ik had achter de komma een 800 met een 0 er voor.
Dikke vervuilers hoor die diesels.
Gister een buurman die mij vroeg naar een verticuteer machine, ja die heb ik.
Is dat een op benzine of electra?
Op electra, ooh dan wil ik hem wel een keer graag lenen….
En maar ouwehoeren of we al zonnepanelen hebben, en wanneer we overgaan op een warmtepomp.
Ik had eigenlijk moeten zeggen op benzine..
Laatst bood ik aan om mijn kettingzaag te gebruiken omdat hij tijdens het zagen van een den vast liep met zijn electra kettingzaag…nee het lukt wel hoor met deze, duurt alleen even langer…manmanman, het zit diep bij dergelijke mensen.
Als de uitstoot heel hoog was dan kan de monteur terecht concluderen dat het filter helemaal stuk is.myalexx schreef: ↑21.03.2023 - 14:45 Gisteren heeft de garage even snel die stok erin geprikt, zelfs de deeltjes teller begon te janken
Dan komt deel 2 de oplossing, Volvo blijft stug volhouden dat alleen de roetfilter de oorzaak kan zijn..
Heb oorzaken als verstuivers en eventueel mini lekkage in de turbo aangedragen.
De monteur heeft dit nog niet eerder mee gemaakt..
Wel vertelde hij dat een roetfilter een gemiddelde levensduur heb van 150k
We gaan het zien begin april, levertijd op een roetfilter is blijkbaar 14 dagen..
Ik hoop dat dit de uitkomst is, heb de auto pas 10 maanden.. zou zuur zijn als die nu al naar de schroot kan
Betreft btw V60 D3 5cyl 2015, 200k gelopen