Hoi, ik wil in mijn volvo v40 uit 2001 een hu 1205 inbouwen. Heb ik hier een pulsdraad voor nodig?kan ik die zelf monteren?of is die al aanwezig?
Alvast bedankt voor jullie reactie
Groeten René
Pulsdraad nodig?
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Jouw V40 is helemaal voorbereid. Moet plug and play zijn. Aangezien de HU-1205 voor deze auto is ontworpen.
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
-
- Starter
- Contacteer:
Ik stoei ook met een probleem met mijn net aangeschafte/ingebouwde HU1205 systeem.Hij doet het wel maar ik heb geen stembegeleiding.
De lampjes achter de knoppen deden het ook niet maar dat kon ik elders op het forum terugvinden.
Er staat ook wel iets over pulsdraden en zo maar dat is nog van medio mei2005:Zonder pulsdraad geen stem, alleen een wit streepje met de straatnamen en km's....................
Echter mijn V70 2.4T uit 2001 lijkt niet zo'n draad te hebben.
Heeft iemand enig idee waar een dergelijke draad zou kunnen liggen, vooropgesteld dat deze voorbereid is?
Alvast bedankt
groeten robin
De lampjes achter de knoppen deden het ook niet maar dat kon ik elders op het forum terugvinden.
Er staat ook wel iets over pulsdraden en zo maar dat is nog van medio mei2005:Zonder pulsdraad geen stem, alleen een wit streepje met de straatnamen en km's....................
Echter mijn V70 2.4T uit 2001 lijkt niet zo'n draad te hebben.
Heeft iemand enig idee waar een dergelijke draad zou kunnen liggen, vooropgesteld dat deze voorbereid is?
Alvast bedankt
groeten robin
- Hans
- 8th Gear member
- Contacteer:
Alleen de X40 serie is echt helemaal voorbereid. In de V70 moet je ergens vandaan halen...misschien even in het V70 topic vragen, ik weet het helaas niet precies.
Veni,Vidi,Nates calce concidi
Volvo V40 D2 MY2013
Volvo V40 D2 MY2013
-
- Starter
- Contacteer:
Ok, ik heb het daar geplaatst
In ieder geval bedankt
In ieder geval bedankt
- joepjazz
- 2nd Gear member
Vandaag nieuwe navigatiecd's aangeschaft (2006)nu heb ik geen gps signaal meer het ding is helemaal de weg kwijt ik zit gewoon in een heel ander gebied volgens de HU 1205 ..heeft iemand ooit met hetzelfde geval te maken gehad?
V70
-
- 1st Gear member
Draadkleur : Geel / Rood
Plaats : Links in voetenruimte bij driehoelige afdekplaat witte 22 polige stekker
Pin : 3
Draadnummer :
Opmerkingen :
OF
Draadkleur : Groen
Plaats : In radio connector
Pin :
Draadnummer :
Opmerkingen :
OF
Plaats : montage plek radio witte 15 polige stekker
Draadnummer :
Opmerkingen :
Plaats : Links in voetenruimte bij driehoelige afdekplaat witte 22 polige stekker
Draadnummer :
Opmerkingen :
OF
Draadkleur : Groen
Plaats : In radio connector
Pin :
Draadnummer :
Opmerkingen :
OF
Plaats : montage plek radio witte 15 polige stekker