Hallo allemaal.
Ik heb sinds een aantal maanden een nieuwe S40 (2.0D) en hij bevalt me prima. Ik zit inmiddels bijna bij de 10.000 km en ik meen me te herinneren dat de 10.000 checks gratis zijn (dus bij 10.000, 30.000 enz.) en dat de 20.000 km beurt de normale beurt is. Klopt dit? 10.000 is niet nodig, maar als je wilt kan dit. Gratis service van Volvo. Is dit correct?
Tussentijdse controles
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Wat staat er in je onderhoudsboekje?
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 1st Gear member
Correct de z.g.n tussenchecks zijn eigenlijk bedoeld voor de Lease rijders, berijders die totaal te stom of te lui zijn om hun olie te peilen hun banden op spanning te houden etc ect. Al is het voor hun ook nog te moeilijk om langs te komen voor de tussencheck maar ja het is een lease auto dus als ie stuk gaat zeur je toch gewoon om een nieuwe
Sukkels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sukkels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- 1st Gear member
Ja je hebt volkomen gelijk mijn oprechte excuses hiervoor, je kunt en mag ze niet over een kan scheren, ik ben een monteur al zo een kleine 25 jaar bij volvo, over wat ik dagelijks meemaak met lease berijders kan ik wel een boek schrijven maar je hebt gelijk er zijn ook goede maar ja het is net als met de auto's zelf slechte dingen blijven vaker hangen dan goede!
- vOlOv
- 3rd Gear member
Je hebt wel gelijk, er zijn leaserijders die maling hebben aan elk punt van onderhoud... diesel / benzine erin en trappen maar... :? . Zag al in je profile dat je Volvo Monteur was, dus ik had al zo'n idee dat jij die leaserijders meerdere malen bent tegengekomen :roll: .
Wilde alleen maar even kwijt, er zijn ook andere \:D/
Btw, ik check normaal om de 1000-1500 km, maar ik ben danook hiervoor een alfaatje gewend! 10.000 check van Volvo ga ik zeker gebruik van maken. Al was het maar voor de koffie!!!
Wilde alleen maar even kwijt, er zijn ook andere \:D/
Btw, ik check normaal om de 1000-1500 km, maar ik ben danook hiervoor een alfaatje gewend! 10.000 check van Volvo ga ik zeker gebruik van maken. Al was het maar voor de koffie!!!
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Tjee, doet Volvo/een dealer wat gratis wordt er meteen gevraagt of het correct is, het is niet snel goed.dcc schreef:gratis service van Volvo is dit correct?
-
- 2nd Gear member
Tsja, als je het niet zeker weet, moet je het vragen. En zeker als het "gratis" schijnt te zijn tegenwoordig.
Heb intussen d econtrole gehad en erg goede service gehad. Toppie van Volvo. Had hiervoor een Peugeot, maar daar was geen sprake van een gratis controle tussendoor, gewoon dokken. vandaar de vraag, heb het nog niet meegemaakt.
Heb intussen d econtrole gehad en erg goede service gehad. Toppie van Volvo. Had hiervoor een Peugeot, maar daar was geen sprake van een gratis controle tussendoor, gewoon dokken. vandaar de vraag, heb het nog niet meegemaakt.