Ik heb een kleine vraag over het achteraf installeren van een elektrische bestuurdersstoel. Ik heb een C30 2.0 Summum uit 2007. Nu heb ik op de website van Auto Rima een zwart leren donor bestuurdersstoel gevonden die afkomstig is uit een C30 2.0 Summum die uit 2011 komt. Dat is dus hoogstwaarschijnlijk een facelift model waar die stoel uit komt. Ik heb mezelf al wat ingelezen op het forum, maar zag dat het alleen eerder is gedaan door iemand met een ander type Volvo. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft en het bij zijn of haar C30 heeft gedaan.
Mijn grootste vraag is of de elektra zoals kabelboom, connectoren etc hetzelfde zijn en of het dus een kwestie is van plug en play wanneer de stoel overgezet wordt. Ik heb al verwarmde voorstoelen, dus wellicht ligt al het voorwerk al in de auto en hoeven alleen wat connectoren aangesloten worden. Uiteraard krijg ik door de Volvo dealer een groot "Nee, niet doen, stop daar onmiddellijk mee" bericht, maar kom op zeg, hoe moeilijk moet dat zijn en moet er nog software geupload worden in de auto?
Mocht iemand wat meer info hierover hebben, dan hoor ik het graag voor volgende week woensdag zodat ik niet voor niks naar de andere kant van het land rij

Grt. Mau