probleem waarschijnlijk opgelost
- bu swier
- 2nd Gear member
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 07.01.2007 - 21:30
- Locatie: Hem (Venhuizen)
Probleem is waarschijnlijk opgelos. Mijn volvo 440 turbo liep raar en vooral stationair. Ik ben er dus achtergekomen dat de luchtslang van de luchtmassameter naar benden was gescheurt. Oftewel valse lucht. Heb hem nu goed ingekit met supper rubber kit en kijk ik morgen of het is gelukt. ik hou jullie op de hoogte.
- Michel740Turbo
- 5th Gear member
- Berichten: 1777
- Lid geworden op: 23.06.2005 - 10:31
- Locatie: Brecht
- Contacteer:
Ik heb het zelfde gehad met mijn 740turbo
Hij zoog langs de luchtweger en slang klem lucht hier door kon de weger niet de exacte info geven. Oozaak niet mooi rond zijn van de opening aan de luchtweger (waarschijnlijk ooit een schroevendraaier tussen slang en weger gezet)
Hij zoog langs de luchtweger en slang klem lucht hier door kon de weger niet de exacte info geven. Oozaak niet mooi rond zijn van de opening aan de luchtweger (waarschijnlijk ooit een schroevendraaier tussen slang en weger gezet)
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
- Michel740Turbo
- 5th Gear member
- Berichten: 1777
- Lid geworden op: 23.06.2005 - 10:31
- Locatie: Brecht
- Contacteer:
Nee alleen de 1.7I en TIC en de 2.0i hebben een luchtmassameter, de 1.8i heeft alleen luchttempmeter die boven op je injector zit.arjen-440 schreef:zit er ook een luchtmassa meter op een 1.8 i ?
ik heb dat hele ding nog nooit gezien bij mij
en hij loopt wel wat rommelig
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
- bu swier
- 2nd Gear member
- Berichten: 154
- Lid geworden op: 07.01.2007 - 21:30
- Locatie: Hem (Venhuizen)
Ik wist wel dat de luchtmassa meters wel eens vies zijn en dat ze dan ook storing geven. Maar mijne was juist niet vies dus moest het wel ergens anders zitten. Marc van ET vertelde me dat het of een vacuum slangetje was of dat de BOV niet goed sloot nadat ik beide had nagekeken en de BOV weer had ingevet kwam ik erachter dat die slang gaar was. Hopelijk komt het weer goed morgen en anders maandag
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 307
- Lid geworden op: 10.05.2006 - 20:17
zit de luchtmassameter niet links in het hoekje juist onder de ruit, waar de blazer zijn lucht zuigt voor de verwarming? dacht altijd dat dit de lucht massa meter is, heb zelf ook een 1.8i en deze heeft hier toch iets zitten (volgens mij een luchtmassameter) dat dezelfde symptonen geeft als je het los trekt.Michel740Turbo schreef:Nee alleen de 1.7I en TIC en de 2.0i hebben een luchtmassameter, de 1.8i heeft alleen luchttempmeter die boven op je injector zit.arjen-440 schreef:zit er ook een luchtmassa meter op een 1.8 i ?
ik heb dat hele ding nog nooit gezien bij mij
en hij loopt wel wat rommelig
cheerz Jan
- Michel740Turbo
- 5th Gear member
- Berichten: 1777
- Lid geworden op: 23.06.2005 - 10:31
- Locatie: Brecht
- Contacteer:
Nope dat is vacuummeter of wel mapsensor.
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07