Vreemd…
Mogelijk dat ze in Italie ‘anders’ werken dan in Frankrijk?
Ik sta open voor meer ervaringen….
Vreemd…
Umwelt sticker Frankrijk en Duitsland zijn kentekengebonden dus die kan je op een zelfklevende folie doen om deze erop en eraf te kunnen halen.Volvo66ooit schreef: ↑18.07.2023 - 16:37Juist ja! Ik som op: houdertje voor tolbadge (ik niet), Umweltsticker Duitsland, Tolsticker Zwitserland en Milieusticker Frankrijk... (Oh ja, voorheen ook nog een sticker vergunningparkeren).
Oh dat vind ik een goede tip. Maar eens kijken of ik de bestaande er heelhuids af kan pulken.raspaardje schreef: ↑18.07.2023 - 20:35 Umwelt sticker Frankrijk en Duitsland zijn kentekengebonden dus die kan je op een zelfklevende folie doen om deze erop en eraf te kunnen halen.
Daar heb je een hele mooie standaard oplossing voor. Ik gebruik het zelf ook. Handig als je voorruit vervangen moet worden. En inderdaad, je kan de plakette mooi opbergen.Volvo66ooit schreef: ↑18.07.2023 - 21:49Oh dat vind ik een goede tip. Maar eens kijken of ik de bestaande er heelhuids af kan pulken.raspaardje schreef: ↑18.07.2023 - 20:35 Umwelt sticker Frankrijk en Duitsland zijn kentekengebonden dus die kan je op een zelfklevende folie doen om deze erop en eraf te kunnen halen.
Besteld!
Ik heb mijn stickers voor Frankrijk en Duitsland altijd al (DE langer als 10 jaar) gelamineerd en klem ze als ik in een van de landen ben achter te parkeerticket houder (en ja ik weet het officeel moeten ze op een andere plek, maar aangezien 99% van de tijd enkel doorreis gaat het tot nu toe altijd nog goed).Volvo66ooit schreef: ↑18.07.2023 - 21:49Oh dat vind ik een goede tip. Maar eens kijken of ik de bestaande er heelhuids af kan pulken.raspaardje schreef: ↑18.07.2023 - 20:35 Umwelt sticker Frankrijk en Duitsland zijn kentekengebonden dus die kan je op een zelfklevende folie doen om deze erop en eraf te kunnen halen.
Hij heeft het een paar jaar terug wel gedaan in Italië. Ook uit dus.
…. Datbedoelik
Is een gevalletje mosterd na de maaltijd, maar je kunt de tolkastjes ook bij een select aantal ANWB vestigingen laten testen om te kijken of ze nog naar behoren werken of vervangen moeten worden.