Waarom dat dan?

Omdat sommige mensen wel harder dan 180 km/h willen rijden?
Bedankt voor je reactie. Dan zal ik Volvo Rutten ook eens contacteren..Alexander1978 schreef: ↑02.08.2023 - 17:18Onze (T8) heeft een kuurtje gehad bij Volvo Rutten in Echt (NL), ze staat op Belgische inschrijving.
Geen enkel probleem, en goede service.
Enig idee wat dat kost?
Op de site van Obbetuning link https://www.obbetuning.nl/speedlimiter-verwijderen/ staan de kosten en verdere informatiewasbeer2006 schreef: ↑04.08.2023 - 09:10Enig idee wat dat kost?
Nu ben ik dit jaar toevallig twee keer op vakantie gegaan dat ik harder had gekund. (geen dakkoffer en fiets achterop)
Andere kant die 185 is prima. 210 zou lekker zijn maar veel harder hoef ik ook niet. Voor de leuk 1x top is leuk, maar ik zie me dat niet continu rijden.
Het zit meer in mijn hoofd dan dat ik het echt mis.
Ik heb overigens wel een paar keer echt 20minuten zonder gaslos 185 gereden en dat gaat in alle rust en heel stabiel met vier personen en de kofferbak vol.
En doe je daarvoor een launch of gewoon rem los en vol gas? want dat maakt een 0.5 verschil.wasbeer2006 schreef: ↑22.08.2023 - 11:53 Dit soort banden kan je amper krijgen onder de 270km/h codering
Dat is allemaal voor de Duitse begrensde sedans gedaan.
Maar ik baal er wel van dat er geen B4 polestar optimalisatie is, al is ie na de laatste update echt heel goed.
De opgegeven 0-100 van 7.6 kom ik echter niet aan. Vrijdag getest. 8.3 en meestal 8.5.
Wel met trekhaak 30 kilo, volle tand minimaal 30kg, kind nouja 14jarige 60kg en spullen 30kg. is 150kg, maar of ik daarmee onder de 8 haal??
De 80-120 vond ik wel vlot continu rond de 6.0
Geloof ik direct!
Hans, ik snap goed je beredenering vanuit een XC40 T2. En eerlijk gezegd is dan 140 wellicht hard genoeg. Dit kan ik niet beoordelen omdat ik er nooit in heb gereden. Maar ...
Ik heb 2 Zafira,s gehad. De tweede was een 1.8T en op de Autobahn 70 bv, (Schweinfurt- Bamberg) kon je best ca 8 minuten achter elkaar 200 km/u rijden hoor. En daar werd ik nog ingehaald door een VW Transporter van waardetransport. Die zitten nog wat hoger.EVO500 schreef: ↑23.08.2023 - 23:36 Hans, ik snap goed je beredenering vanuit een XC40 T2. En eerlijk gezegd is dan 140 wellicht hard genoeg. Dit kan ik niet beoordelen omdat ik er nooit in heb gereden. Maar ...Met een V60 T8 accelereer je op een ander niveau wat betreft stabiliteit en gevoel als een xc40 is mijn verwachting. Ik denk dat je dit niet kunt vergelijken. Ik heb destijds ook een XC60 T8 gereden voor de aankoop. Door de hoogte heb je je een heel ander gevoel met de weg. Hier zou ik niet direct 200+ mee rijden en was dit daarom mede niet mijn keuze, hoe jammer dat mijn vrouw dit ook vond.