Op de HU 603 radio zit een fader/balance draaiknop. Aangezien er momenteel alleen maar speakers in de voordeuren aanwezig zijn heb ik geen verwachtingen van de fader functie, die het geluid naar ik meen van voor naar achteren zou moeten verstellen. Maar wanneer ik de knop in de balance positie zet en draai aan de knop, gaat het geluid wanneer ik naar links draai helemaal uit, en naar rechts helemaal aan (beide speakers in de vooreuren doen het dan).
Enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
groet, Olav
HU 306
-
- 3rd Gear member
Als je het geluid naar achter zet, moet het toch uit gaan als je daar geen speakers hebt?
-
- 3rd Gear member
Of is het de balance knop die het niet lijkt te doen? Je krijgt geen muziek in enkel de linker of de rechter luidspreker?
- olav
- 3rd Gear member
Even een nadere uitleg: wanneer ik de knop in fader stand zet, gaat het geluid uit wannee rik de knop de ene kant opdraai (zoals ook te verwachten wanneer je het geluid naar achteren draait terwijl daar geen speakers zitten) en hoor ik het geluid van de speakers in de voorportieren wanneer ik de knop de andere kant opdraai. In orde dus.
Maar staat de knop in de balance stand dan hoor ik wanneer ik de enen kant op draai beide speakers in de voorportieren, en wanneer ik de andere kant opdraai helemaal niets meer. Terwijl ik zou verwachten den enen kant op draaiend de ene speaker in het voorportier te horen, en de andere kant op draaiend de andere.
Enig idee?
Groet, Olav
Maar staat de knop in de balance stand dan hoor ik wanneer ik de enen kant op draai beide speakers in de voorportieren, en wanneer ik de andere kant opdraai helemaal niets meer. Terwijl ik zou verwachten den enen kant op draaiend de ene speaker in het voorportier te horen, en de andere kant op draaiend de andere.
Enig idee?
Groet, Olav