
Tadaaaaa! Daar is die dan, helemaal shiny. Nu nog even wat tijd vinden om hem weer op zn nieuwe onderkomen te leggen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zeg het maar. Ik heb geen idee. Denk dat ze niet echt verband met elkaar houden. Misschien wel het feit dat alle klepstoters behoorlijk gaar waren, maar deze kop heeft er ook 420.000 kilometer erop gezeten. Dus het aantal heatcycles kan ook meespelen.JeroenSpock schreef:En dat komt door die klepstoters? Of komt dat weer door deze krasjes?
Yes, alles in de WD40, werkt prima, roet wordt een stuk zachter erdoor. Met een beetje schuren en krabben gaat eigenlijk alles er netjes af. Daarna de stofzuiger erop om het meeste prut op te zuigen en dan met de hand de zuiger naar beneden zetten. Doekje langs de cilinderwanden en dan is het heel anders dan eerst.Urbexpeditie schreef:Slimme oplossing van het tochtband.
Ziet er meteen al beter uit.
Zuigers ook met WD40 gedaan?
Neem aan dat je wanneer je dit gefixed hebt, de olie en filter ook gelijk wisselt?
Flink gassen bij een koud blok is wellicht de oorzaak. Daar kan geen enkel blok tegen.