Dat zou heel goed kunnen.
Donker interieur met Amber stoelen en icm een panoramadak is natuurlijk smullen.
Contourstoelen in een andere kleur dan zwart, gemiste kans, jammer genoeg nooit leverbaar geweest.
Nieuwe V60 T6 MY2024 besteld
- raspaardje
- 6th Gear member
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
- raspaardje
- 6th Gear member
Wat ik nu weer hier lees: https://www.swedespeed.com/threads/2019 ... fs.670869/
Sommige zaken die wegbezuinigd zijn in de nieuwste/nieuwere modellen:
1. Drive Mode selection - like really with the Hybrid, this is even more important to be at your fingertips
2. Rear Seat Remote drop - we used this all the time, able to drop the seats from the trunk with a touch of a button, it was a great feature.
3. Dash Graphics - Really sucks, I like the Google maps but the dash layout is boring and ugly, like a first-year UI designer did it as a side project. 2019 was much nicer
4. Rear seat Center armrest storage gone - They still have the cup holder but took out the storage.
5. Geen motorkapisolatie meer
6. Minder geavanceerde audioinstellingen, ook bij het B&W systeem
Nummer 1, 3 en 6 waren me bekend, de overige niet.
Vandaag optie 2 weer eens gebruikt, dat voelt toch behoorlijk luxe.
Hoop voor je dat je D4 niet zo vol zit zodat je een deel van bovenstaande zaken sowieso niet gaat missen in je T6...
1. Drive Mode selection - like really with the Hybrid, this is even more important to be at your fingertips
2. Rear Seat Remote drop - we used this all the time, able to drop the seats from the trunk with a touch of a button, it was a great feature.
3. Dash Graphics - Really sucks, I like the Google maps but the dash layout is boring and ugly, like a first-year UI designer did it as a side project. 2019 was much nicer
4. Rear seat Center armrest storage gone - They still have the cup holder but took out the storage.
Hoop voor je dat je D4 niet zo vol zit zodat je een deel van bovenstaande zaken sowieso niet gaat missen in je T6...

-
- 5th Gear member
4 heb ik ook in een MY22 al niet.
1 blijft irritant zeker met het volledig rijdend uitschakelen van de motor van de B modellen. Zie je een paar leuke bochten moet je het menu door. maar ik dacht dat je zelfs in de nieuwe helemaal geen rijmodi meer hebt.
Nu moet ik zeggen dat ik met de januari update ook zelfde meer schakel tussen de rijmodi, alleen voor iets minder bekractiging van het stuur en rem. Niet voor motor en versnellingsbak. Dat is nu wel zo goed dat ik geen behoefte heb om naar dynamic te gaan, behlave dus voor het uitschakelen van de motor.
5. maakt dan weer niet uit, droogt je voorruit lekker snel
6. Gaf ik ook al aan, bij perfomance en HK kan je niet eens meer de balans aanpassen, zo,n beetje de belangrijkste optie in een auto. Als ik B&W zou hebben en dat is eruit zou ik echt gek worden 3K voor niets uitgegeven...... want je hoort alleen heel hard je front speakers.
Het is echt een van de beste en fijnste auto,s in z,n klasse, maar zo langzamehand zijn ze het echt aan het verzieken. heel heel jammer!
1 blijft irritant zeker met het volledig rijdend uitschakelen van de motor van de B modellen. Zie je een paar leuke bochten moet je het menu door. maar ik dacht dat je zelfs in de nieuwe helemaal geen rijmodi meer hebt.
Nu moet ik zeggen dat ik met de januari update ook zelfde meer schakel tussen de rijmodi, alleen voor iets minder bekractiging van het stuur en rem. Niet voor motor en versnellingsbak. Dat is nu wel zo goed dat ik geen behoefte heb om naar dynamic te gaan, behlave dus voor het uitschakelen van de motor.
5. maakt dan weer niet uit, droogt je voorruit lekker snel

6. Gaf ik ook al aan, bij perfomance en HK kan je niet eens meer de balans aanpassen, zo,n beetje de belangrijkste optie in een auto. Als ik B&W zou hebben en dat is eruit zou ik echt gek worden 3K voor niets uitgegeven...... want je hoort alleen heel hard je front speakers.
Het is echt een van de beste en fijnste auto,s in z,n klasse, maar zo langzamehand zijn ze het echt aan het verzieken. heel heel jammer!
-V60 B4 7dct R design wit
-
- 2nd Gear member
Er is behoorlijk wat bezuinigd inderdaad!raspaardje schreef: ↑22.09.2023 - 14:19 Wat ik nu weer hier lees: https://www.swedespeed.com/threads/2019 ... fs.670869/
Hoop voor je dat je D4 niet zo vol zit zodat je een deel van bovenstaande zaken sowieso niet gaat missen in je T6...![]()
De D4 was een fulloptions V60 buiten B&W (HK).
De geperforeerde achterbank is ook verdwenen, niet dat dit effect heeft op wat dan ook. Ziet er minder mooi uit.
Voor wat betreft de instellingen van het HK-systeem weet ik niet meer of je hier de balans voor en achter kon regelen. In de huidige Lynk kan dat wel (en pas ik dit ook toe).
De rijmodi ga ik ook missen. Snel even schakelen tussen Power, Hybrid en Pure is er niet meer bij. Voordeel is wel als je je navi gebruikt de auto zelf bepaald welke modi je moet rijden voor het optimale gebruik van de accu.
De overige zaken maken we niet zoveel uit. Achterbank is toch nooit plat, opbergruimte armsteun en wordt nooit gebruikt en de isolatie van de motorkap vind ik bij een benzine sowieso zinloos.
- raspaardje
- 6th Gear member
HK kan je in Sensus goed afstellen, in AAOS is het allemaal dus beperkt. Ook met B&W dus.
Een beetje relativeringsvermogen kan idd geen kwaad; een nieuwe V60 T6 zal nog steeds een supermooie en -fijne auto zijn!
Een beetje relativeringsvermogen kan idd geen kwaad; een nieuwe V60 T6 zal nog steeds een supermooie en -fijne auto zijn!
-
- 5th Gear member
Dat zeker, bepaalde opties zijn anders en sommige ook beter.
Maar als je (dure) audio installaties niet kan instellen zou dat voor mij reden zijn om deze extreme optie lekker niet te nemen en desnoods aftermarket iets te regelen. Maar ik zou willen weten welke afstel optie je niet hebt.
De andere kant..... bij een update kan het geregeld zijn. Ik snap alleen niet wie dat eruit haalt, dat is toch bizar dat iemand zo omgaat met een optie van 3,5K
Maar als je (dure) audio installaties niet kan instellen zou dat voor mij reden zijn om deze extreme optie lekker niet te nemen en desnoods aftermarket iets te regelen. Maar ik zou willen weten welke afstel optie je niet hebt.
De andere kant..... bij een update kan het geregeld zijn. Ik snap alleen niet wie dat eruit haalt, dat is toch bizar dat iemand zo omgaat met een optie van 3,5K
-V60 B4 7dct R design wit