Wel weer een uur verder maar goed…

Heb idd 1 bout vervangen. Voordeel is dat de kop nog geen heat cycle heeft gehad. En als je ze een voor een vervangt is er niet veel aan de hand volgens velen.Urbexpeditie schreef:Begrijp ik nu uit je verhaal dat je een enkele kopbout hebt vervangen?
Of heb je ze allemaal vervangen? Dan hoop ik het laatste...
Je zal nl niet de eerste zijn wiens koppakking er anders tussenuit blaast. (heb het mogen ervaren)
Kopbout in een gespannen kop vervangen is eigenlijk "not done"
Haal je stuurpomp er eens af, je zal dan zien dat daarachter een gat zit in de steun op het blok, speciaal voor dat boutjejroen81 schreef: ↑27.09.2023 - 15:24 Uit de categorie, "als je het van tevoren wist..."
De thermostaat. Zorg dat die er weet op zit vóór je de kop weer terug zet... Dat onderste boutje kun je dus niet meer bij zonder weer een boel aan de kant te schroeven.
Heb een mini bit houder rateltje besteld, hoop dat dat een oplossing biedt. Anders kunnen we weer wat extra werk gaan doen.
Je bent een schatThe Mechanic schreef:Haal je stuurpomp er eens af, je zal dan zien dat daarachter een gat zit in de steun op het blok, speciaal voor dat boutjejroen81 schreef: ↑27.09.2023 - 15:24 Uit de categorie, "als je het van tevoren wist..."
De thermostaat. Zorg dat die er weet op zit vóór je de kop weer terug zet... Dat onderste boutje kun je dus niet meer bij zonder weer een boel aan de kant te schroeven.
Heb een mini bit houder rateltje besteld, hoop dat dat een oplossing biedt. Anders kunnen we weer wat extra werk gaan doen.