Silver green metallic
Wel een erg mooie kleur. Zal zeker niet misstaan.
Over smaak kan je uuuuren twisten, maar ieder zijn meug.
Inmiddels weet ik wel zeker dat ik hem dan zou bestellen in het zwart.
Welke interieur kleur?
Standaard op Ultimate.Hans Eilander schreef: ↑12.05.2023 - 16:16 Zou straks de EX30 standaard met zwart dak geleverd worden? Wat denken jullie?
Die vraag stelde ik 12 mei. Inmiddels al lang bekend dat dit niet bij de goedkopere versie te krijgen is.(vanaf de Plus wel €41K )V480-S60 schreef: ↑12.07.2023 - 20:39Standaard op Ultimate.Hans Eilander schreef: ↑12.05.2023 - 16:16 Zou straks de EX30 standaard met zwart dak geleverd worden? Wat denken jullie?
Indigo (ook zonder meerprijs); breeze en mist vinden we te licht en daardoor te besmettelijk en Pine niet zo goed bij Vapour Grey passen.
Die zou toch in China gemaakt worden eerder? 2 weken lijkt dan eerder op Gent.Bra1n schreef: ↑29.09.2023 - 14:57 Besteld met 20" velgen, Mist interieur en zwarte Volvo belettering op achterklep.
En zojuist bericht gekregen mbt nieuwe levertijd.
..."Volgens opgave van de fabriek zal uw Volvo in week 11 geproduceerd worden. Wij verwachten uw auto te ontvangen in week 13. Zodra er wijzigingen zijn in de productie of leverdata, laten wij u dat uiteraard zo snel mogelijk weten"...
Het is optie 1 geworden Cloud Blue / Indigo interieur (lichtblauw/donkerblauw)