Allemaal Volvo’s bij elkaar en dan lekker een filmpje kijken. Tis niet mijn dealer, maar wel dusdanig in de buurt dat ik er graag een stukje voor rij: wie wil er nou niet in die heerlijke Volvo stoelen een filmpje pakken
Volvo drive in cinema
-
- 3rd Gear member
Hoe vet is dit: https://www.nieuwenhuijse.nl/nieuws/dri ... ight-2023/
Allemaal Volvo’s bij elkaar en dan lekker een filmpje kijken. Tis niet mijn dealer, maar wel dusdanig in de buurt dat ik er graag een stukje voor rij: wie wil er nou niet in die heerlijke Volvo stoelen een filmpje pakken
V60 2015 d3 gt r-design (facelift)
V70 2014 D4 gt momentum met allerlei opties en Rica tune
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
Hebben we bij Hooftman ook eens gedaan, georganiseerd door de personeelsvereniging.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
-
- 3rd Gear member
Vanavond geweest: een woord ‘briljant’ beetje jammer van het weer waardoor de ruitenwissers aanmoesten ipv de raampjes open, maar als het volgend jaar weer is ga ik weer: morgen en overmorgen mag je ook met je niet Volvo boodschappenkarretje, ik maak ff reclame omdat het voor een goed doel is 
Geluid ging via fm, dus lekker de bass erin en eigenlijk misschien nog wel mooier dan in huis want echt ‘surroundgeluid’
Geluid ging via fm, dus lekker de bass erin en eigenlijk misschien nog wel mooier dan in huis want echt ‘surroundgeluid’
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V60 2015 d3 gt r-design (facelift)