back fire bij korte afstanden volvo 440DL 1993
- Michel740Turbo
- 5th Gear member
- Contacteer:
Een bekent gas probleem.
Korte afstanden+backfire zou kunnen betekenen dat je bougies vervuild zijn en niet goed meer vonken.
Dit is dus te verklaren als je lange afstanden rijd om dat je de boel weer schoon rijd.
Kijk dus je bougies eens na en misschien ook even je verdeler kap.
Ik hoop trouwens dat je inlaat nog intact is en niet opgeblazen wat wel eens gebeurd :?
Edit ::: welkom op het forum
Korte afstanden+backfire zou kunnen betekenen dat je bougies vervuild zijn en niet goed meer vonken.
Dit is dus te verklaren als je lange afstanden rijd om dat je de boel weer schoon rijd.
Ik hoop trouwens dat je inlaat nog intact is en niet opgeblazen wat wel eens gebeurd :?
- Volvo C30 D2 driv-e R-design 08-2011
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
- Ford Focus C-Max 1.6tDci 05-2004 For Sale
- Volvo 740 2.0i TIC (B200ET) 1986 RIP'10
- Volvo 440 1.8i NordicSportline 1994 RIP'07
-
- Starter
Michel440sports schreef:Een bekent gas probleem.
hee hartstikke bedankt voor de tip , bij de verdelerkap had ik zelf nog niet bij stil gestaan.
de bougies zijn net nieuw en mijn inlaat heb nog even na gekeken maar die is gelukkig goed, maar die verdelerkap he nooit bij stil gestaan.
goeie site ben blij dat deze er is , velen weten meer dan 1