Volvo App onduidelijkheid - opgelost

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Plaats reactie
Jarisier
Starter

In mijn app verschijnt sinds gisteren een oranje streep op het plaatje van de auto (zie foto). Ik vermoedde dat het raampje misschien een stukje open stond, maar dat was niet het geval, alles lijkt in orde te zijn. Ik kan nergens een uitleg vinden in de app of op de websites. Weet iemand wat dit betekent?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Brian Bosch
1st Gear member

Heb je hier iets aan? lock button van je sleutel ingedrukt houden? Volgens de app/software is (toch) het raam niet goed gesloten.

Emmevi
5th Gear member

Misschien voor het oog wel, maar toch nèt niet helemaal gesloten? Zou even kijken wat hij doet na raam openen en opnieuw sluiten.
V60 B3 Pebble Grey '22
V50 2.0 Electric Silver '10
V40 1.8i Lavasvart Metallic '04
Suzuki Baleno 1.6 ‘00
Suzuki Vitara 1.6 Metal Top ‘90
Honda Integra 1.5 ‘86
Jarisier
Starter

Ik heb het tot 2x toe geprobeerd, maar hij blijft de oranje streep aangeven. Ook de lock button > 2 sec. ingedrukt, helpt ook niet.
Jarisier
Starter

Ik heb het gevonden! Nadat ik ook de inklem beveiliging had gereset opende ik een ander raampje en controleerde de app. Niet te zien dat het andere raampje open stond. Maar na aanraken van het slotje op de app (scherm voor ontgrendelen) begon daar de blauwe balk onder in het scherm te lopen en het raampje dat open stond werd oranje en de foutieve melding van het andere raampje was verdwenen.
Na sluiten van het open raampje is alles weer normaal :-)
Plaats reactie

Terug naar “XC40”