XC40 T4 Recharge geen melding VOC laden

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Plaats reactie
Goteborg
2nd Gear member

Ik krijg geen melding in de VOC app als de XC40 T4 recharge volledig geladen is. De optie is wel aangevinkt in app. Ik krijg wel meldingen in de app als de auto niet afgesloten is of als laden onderbroken wordt.
Ik heb reeds een keer uitgelogd in app en mij opnieuw aangemeld. Tevens volledige app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder resultaat. Herkend iemand dit probleem? Heeft er iemand een oplossing? Bedankt voor het meedenken.
2022 XC 40 T4 recharge Plus Dark, Onyx Black, trekhaak en heel veel leuks

2019 V40 Cross Country T3 Polar + Luxury, Intellisafe Pro Line , Onyx Black Metallic, Side Scuff Plates, trekhaak

2013 V40 Momentum T4 Powershift, Introline, Winterline , Panoramadak, Mannon Velgen, Black Sapphire Metallic, trekhaak

2006 V50 2.4 Geartronic Edition II Barentz Blue, trekhaak

2003 S40 1.8 Europa Nordic Sport Navigator, Silver Metallic, trekhaak
Lusitert
1st Gear member

Net eens gekeken en bij mij staat de optie ook aan maar ik heb hier nog nooit een melding van gekregen.
Goteborg
2nd Gear member

Eindelijk een stapje verder.Ik heb contact gehad via de chat met Volvo daar dealer mij niet verder kon helpen. Hierbij hun chatbericht
“Ik heb even contact gehad met de app expert en die schrijft het volgende: Deze melding wordt momenteel niet ondersteund. Er wordt aan gewerkt om dit wel mogelijk te maken, maar het is ´helaas nog niet zo ver.”
Dus afwachten en raar dat dealer dit niet weet.
2022 XC 40 T4 recharge Plus Dark, Onyx Black, trekhaak en heel veel leuks

2019 V40 Cross Country T3 Polar + Luxury, Intellisafe Pro Line , Onyx Black Metallic, Side Scuff Plates, trekhaak

2013 V40 Momentum T4 Powershift, Introline, Winterline , Panoramadak, Mannon Velgen, Black Sapphire Metallic, trekhaak

2006 V50 2.4 Geartronic Edition II Barentz Blue, trekhaak

2003 S40 1.8 Europa Nordic Sport Navigator, Silver Metallic, trekhaak
Carlos2022
Starter

Duidelijk staat de app in de kinderschoenen! Eigenlijk zou er een disclaimer bij de berichten moeten staan.
Plaats reactie

Terug naar “XC40”