Hans Eilander schreef: ↑03.02.2024 - 21:29
De Volvo EX30 is een schitterend ontwerp. Een echte Eye catcher. Maar ik vermoed toch dat vele kopers zich in de praktijk achter de oren zullen krabben, over de functionaliteit, het verbruik, en de software issues. Bovendien schijnt die Harmen Kardon geluidsbar, niet zo te voldoen als een echte goed stereo, zoals we die gewend zijn. Dus ff afwachten....
Daar ben ik totaal niet bang voor. In mijn proefrit heb ik geen software issues opgemerkt en voldeed de soundbar ook meer dan prima.
Denk dat Irwin op de dag van de opname met het verkeerde been uit bed is gestapt. Hij zat onterecht op onbenullige zaken kritiek te leveren.
Voorbeeld 1: Knop “Resetten” groot in beeld en zogenaamd geen idee hebben hoe de tripcomputer moest worden gereset.
Voorbeeld 2: Zeuren op de snelheid waarmee de Volvo EX30 zou laden, maar dat ging eigenlijk boven verwachting.
Voorbeeld 3: Overal te hard en alleen op snelwegen rijden. En op het einde zelfs met 130 km/h en tegenwind naar huis knallen. En maar klagen over het verbruik.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik had meer verwacht van een ervaren reviewer die ongeveer 600 km met de auto heeft kunnen rijden.