Do or not to do?

Voor kenners: de "Roffel"
Oceanracer
Geartronic member

hvdmountain schreef:...Ik kan niet veel vinden over de airco van deze auto's. Wat is precies het zwakke punt? wie weet hier meer info over? Met name i.v.m. tot die knipperende led..
De verdampers van de S70/V70 gaan na verloop vaak lekken. Het dashboard moet worden gedemonteerd om een nieuwe te kunnen plaatsen. Dit maakt de reparatie vrij kostbaar. Als de auto/airco lange tijd niet is gebruikt, is de kans aanwezig dat ook de aircopomp de geest heeft gegeven. Dan komt er dus nog wat extra geld overheen.
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
hvdmountain
4th Gear member

@Maxie: Bij autobedrijf goos kan ik op dit moment geen s70 vinden..

@Campy: Ik ben vanmiddag bij De Beemd wezen kijken. Wat een geweldige auto, wat een geweldig bedrijf en wat een geweldig aanbod... Zegt genoeg volgens mij! De knoop is nog niet geheel doorgehakt. Maar het is veelbelovend kan ik vertellen. (Ze boden inruil meer voor mijn huidige auto dan particuliere verkoop zou opbrengen!)

@Oceanracer: Thanx voor de info! Nu snap ik e.e.a.
Volvo S70 Comfort Europa 2.4 20v Venetian Red metallic
Maxie
1st Gear member

hvdmountain schreef:@Maxie: Bij autobedrijf goos kan ik op dit moment geen s70 vinden..
Klopt staat nog niet officieel te koop. Even contact opnemen met het bedrijf mocht je interesse hebben.
Maar ik zie inmiddels dat je een goede wagen bij De Beemd tegen het lijf bent gelopen.
Hou ons op de hoogte! :D
Campy
2nd Gear member

Leuk om te horen! Succes en ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”