Aandrijving Service dringend vereist

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
jordan23
Starter

Goedemiddag,

ik kreeg zo straks de melding:

Rijd naar werkplaats
Aandrijving
Service dringend vereist.

Met geel icoontje.

We rijden sinds kort een geimporteerde V60 PiH T8 van april 2023. Auto is deze week verNederlands.
Ook zie ik dat er een update klaar staat vanaf 27-11-2023, update 2.13

Aan auto zelf merk ik niets. vanwege de sneeuw vanochtend AWD gereden maar vanmiddag niet en toen ontstond de fout melding nadat ik de auto weer opnieuw startte nadat ik boodschappen had gedaan.

Dealer gebeld en daar werd aangegeven pechhulp te bellen
Pechhulp gebeld en die gaven aan door te kunnen rijden en afspraak te maken mij dealer.

Vervelende bijkomstigheid, we zijn een lang weekend weg naar Terschelling...........

Heeft iemand een idee, zelf vermoed ik dat de melding zomaar kan verdwijnen.......... software!!!
Gouwe
7th Gear member

Zolang er geen rood lampje gaat branden zou ik het advies van de pechhulp volgen. Had zelf tijdens de afgelopen zomer vakantie ook ineens een bepaalde melding (weet niet meer welke). Volgende dag was deze weg en melding is ook nooit teruggekomen. Geniet vooral van het weekend op Terschelling.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
lint
Geartronic member

Inderdaad, geen paniek. Lekker na je vakantie naar de dealer.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”