Gouwe schreef: ↑02.12.2023 - 08:25 Dat noemen ze cognitieve dissonantie Hans......Welke vakman (heb je een link waar je uit citeert)? En wat wordt dan vergeleken met wat?
Ik had gewoon ingetikt: Wat is het voordeel van een All Season band tov een Zomerband. En dan krijg je diverse antwoorden. Ook heb ik al genoeg testen bekeken, waar banden met elkaar vergeleken worden.(Dus dat was een citaat, wat ik er uit geplukt heb) Het lijkt me logisch, wanneer je het profiel bekijkt van een Cross Climate of een Primacy 4, dat A. de CC meer rolgeluid geeft dan de Primacy 4. B. Daar het compound wat zachter is van de CC, dan van de P4, zal de CC vlugger op zijn. Lijkt me een logische redenering. Maar nogmaals, ik heb geen ervaring met een CC. En door jullie positieve ervaring met CC,s kan ik me alsnog bedenken. Want eerlijk gezegd gingen Conti,s bij mij voorheen ook 65K mee, en nu ben ik er al na 40K doorheen.
Dus wat is wijsheid? Bovendien, als je een test van Michelin bekijkt, is het als een slager die zijn eigen vlees keurt, toch?
Volvo XC40 T2 Business Pro automaat. (8 okt 2020)