Heeft er iemand een idee hoe ik de instellingen kan veranderen zodat de speaker meteen werkt wanneer ik gebeld word. Nu moet ik eerst 3 handelingen verrichten voordat ik de speaker aan heb.
Greats,
Bart
Instellingen telefoon V70
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Als ik opneem hoor ik alleen maar de luidspreker.
Ik wist niet dat het ook anders zou kunnen. Heb jij meer dan 1 luidspreker dan? Omdat je wilt selekteren?
Ik wist niet dat het ook anders zou kunnen. Heb jij meer dan 1 luidspreker dan? Omdat je wilt selekteren?
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Battlecruiser
- 8th Gear member
ALs niets helpt, dan zou menu-optie 5.1 gebruikt kunnen worden: fabrieksinstellingen herstellen.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
- IkeV70
- 5th Gear member
Uiteraard hoort het geluid meteen uit de speaker te komen. Je moet even goed kijken of de hoorn correct in de houder zit.Bartjevh schreef:Hoorn zit er wel in. En de telefoon werkt ook wel, maar het moet toch mogelijk zijn om meteen geluid uit de speaker te krijgen?
Iemand een oplossing..
B.v.d
Bart
V70 - 2.5D
V60 PIH
V60 T5
V60 PIH
V60 T5
- pasc@l
- 2nd Gear member
Bij de latere versies gaat het geluid bij het opnemen direct over de speaker.
Bij de oudere types moet je twee keer op de groene knop drukken en dan schakelt hij over op de speaker, bij een keer drukken gaat het gesprek naar de hoorn.
Bij de oudere types moet je twee keer op de groene knop drukken en dan schakelt hij over op de speaker, bij een keer drukken gaat het gesprek naar de hoorn.
Current: Volvo XC90 3.2 & C70 T5
Past: V70 (2x), XC70 & XC90
Past: V70 (2x), XC70 & XC90