Momenteel is de kofferbak ruimte met de achterbank plat meer dan genoeg voor ons (2personen). Als de fiets er maar in past
Uiteindelijk fietsen op de trekhaak of dak mee denk ik.
We moeten weliswaar nog een echte verre trip maken met bagage. Maar tot op heden geen klagen (itt tot ruimte in de e208)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Destijds bewust op deze ruimte gekocht en inmiddels vijf jaar veel plezier van gehad. Vlakke laadvloer is echt ideaal. Erg praktisch bruikbare ruimte. Rolhoes verwijderd en hondenrek geplaatst. Maar met hond en (te uitgebreide) campingspullen is de V50 voor ons nu echt te klein geworden. Ook met dakkoffer. Dus op zoek naar maatje groter... V70, XC70, Mondeo of S-MAX staan nu op de shortlist.
Hoi,
I.h.k.v. een verhuizing heb ik de behoefte aan een groot plat vlak als laadvloer.
Nu is het vrij eenvoudig om de achterbank neer te leggen waarbij de zit-gedeelten 'rechtop' komen te staan, tegen de achterzijde van de voorstoelen. (zie voorgaande foto met fiets).
Ik kan daarbij ook de rugleuning van de passagiersstoel heel ver naar voren buigen m.b.v. de twee palletjes aan de achterzijde van die passagiersstoel.
Echter dan blijf ik zitten met de verhoging die ontstaat door de zitting van de achterbank die nog steeds verticaal staat.
En heb ik nog steeds niet een echt plat vlak.
Is er een stap die ik mis. Of ben ik genoodzaakt die verhoging van de verticale achterbank te accepteren.
Kan je dat zittingdeel er niet makkelijk uithalen dan?
Bij een Opel is een paar schroefjes en dan til je hem er uit.
----------
Cars:
Volvo V50 T5 Kinetic 2011 Zilver
Opel Astra F Sedan CDX 1.6 16v Nautilus Blauw uit 1997 op LPG
Opel Corsa B GSi C20LET Sunrise Orange uit 1996 met 575pk.
Opel Vectra B Caravan Sport Edition 3.0 V6 Automaat uit 2000 op LPG (Verkocht)
corsa_gsi schreef: ↑28.11.2024 - 12:27
Kan je dat zittingdeel er niet makkelijk uithalen dan?
Bij een Opel is een paar schroefjes en dan til je hem er uit.
...... ...... [schaamrood] .... ..... laat ik dat nou nog niet bekeken hebben ....