jouw droomvolvo
- bart simpson
- Geartronic member
- Berichten: 22418
- Lid geworden op: 16.02.2005 - 16:27
- Locatie: Torslanda
- Contacteer:
vind die 265's ook erg fraai..
Volvo for life
- XC 60
- 4th Gear member
- Berichten: 597
- Lid geworden op: 09.02.2007 - 02:37
- Locatie: Spijkenisse
Euhhh... zou wel als eerste in Nederland een XC60 willen hebben... \:D/
Stel hem later dan wel samen zoals ik hem hebben wil...
Stel hem later dan wel samen zoals ik hem hebben wil...
Mijn 4e Volvo XC40 T5 Recharge ( 2023 ) nu MET een asbak voor mijn 50 cent muntje
Mijn 3e Volvo --> Was een S40 1.8 Zilver Met. (2006) met een hoop extra's / Mis alleen een asbak voor me 50 cent muntje

Mijn 3e Volvo --> Was een S40 1.8 Zilver Met. (2006) met een hoop extra's / Mis alleen een asbak voor me 50 cent muntje
- geestschrijver
- 5th Gear member
- Berichten: 1638
- Lid geworden op: 01.06.2006 - 09:36
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Ik geloof ook niet dat ze er waren, officieel. Misschien een paar, maar de meesten zijn volgens mij zelfbouw.Hans oet Twent schreef: Ik wist niet eens dat ze d'r in Estate waren.
Maar een 'gewone' 164 zou ook wel mogen hoor. Of een 265, inderdaad.
240 DL estate 1987, rood [2001-2006] | 240 Super Polar estate 1992, rookgrijs [2006-2015] | V70 2.4 170pk Edition Sport automaat 2007, black stone [2015- ]
Twitter | LinkedIn | Geestschrijver
Twitter | LinkedIn | Geestschrijver
- drowel
- 5th Gear member
- Berichten: 1906
- Lid geworden op: 19.03.2006 - 20:08
XC 60 schreef:Euhhh... zou wel als eerste in Nederland een XC60 willen hebben... \:D/
Stel hem later dan wel samen zoals ik hem hebben wil...
Dan ben je niet de enige... ik zit er ook enigszins aan te denken, de C70 is prachtig en leuk, maar niet ruim... En de v50 is ook niet de ruimste, een XC90 is wel ERG duur (heb hem al geleased gehad, maar nu niet meer.) en dan is een XC60 mischien wel een goede uitkomst!
- +++t blijft behelpen+++
- 6th Gear member
- Berichten: 2796
- Lid geworden op: 19.09.2004 - 21:20
- Locatie: Oz
- Contacteer:
Ow keej
doe dan maar een 780 V8 cabrio...
doe dan maar een 780 V8 cabrio...
'90 740 Turbo+ intercooler estate 192 BHP 290NM
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
'17 V60 D2 Nordic(+) 120pk 6-traps Geartronic PowerBlue
'89 740 Turbo intercooler sedan 5 bak 200 PK MBC
'84 244 DL Sedan 4 bak B200K bijna geen PK's, restauratie object'
'04 C70 2.0T 20V 165 PK Cabriolet Titanium Grey
'88 740 Turbo intercooler estate automaat 165 PK
'95 850 2.5 20V Sedan Automaat Alter 2 595.000 km
'93 850 GLE 2.5 10 V Sedan Automaat 479.000 km Alter 1
'86 780 V6 coupe 170 PK beige metallic
- Firechief
- 3rd Gear member
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 20.02.2007 - 18:10
- Locatie: Ninove, België
- Contacteer:
Iemand een webadres van vst?
Firechief
Firechief
Firechief's Volvo's
Voertuigen
Volvo C70 2.0D MY10
Volvo V50 2.0D MY07 --> To be replaced by ??? XC60/V60/X1/X3
Opel Astra G 2.0 Di '98 - '09
Suzuki Baleno 1.3i '96 - '98
Opel Kadett 1.3 '94 - '96
Opel Corsa 1.2 '93 - '94
Yamaha FJR 1300A '04 - '08
Yamaha FJR 1300A '08 - '16
Yamaha FJR 1300A '16 - ...
Voertuigen
Volvo C70 2.0D MY10
Volvo V50 2.0D MY07 --> To be replaced by ??? XC60/V60/X1/X3
Opel Astra G 2.0 Di '98 - '09
Suzuki Baleno 1.3i '96 - '98
Opel Kadett 1.3 '94 - '96
Opel Corsa 1.2 '93 - '94
Yamaha FJR 1300A '04 - '08
Yamaha FJR 1300A '08 - '16
Yamaha FJR 1300A '16 - ...
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
- Berichten: 10622
- Lid geworden op: 18.12.2006 - 21:05
- Locatie: Twente
Meen je dat nou? Ik zou best een 265 willen gaan rijden. Ik vind hem super gaaf om te zien. Vooral die witte spreekt mij enorm aan. Wat een gave bak zeg.geestschrijver schreef:Ik geloof ook niet dat ze er waren, officieel. Misschien een paar, maar de meesten zijn volgens mij zelfbouw.Hans oet Twent schreef: Ik wist niet eens dat ze d'r in Estate waren.
Maar een 'gewone' 164 zou ook wel mogen hoor. Of een 265, inderdaad.
En die 'zelfbouw' exemplaren, welke type's werden daar dan voor gebruikt? De 164 daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar ik bedoel dat achterste stuk zegmaar. EN zou er dan veel aan gewijzigd moeten worden?
Wat ik me afvraag zouden ze nog in Zweden rondrijden?
Greetz Oet Twnet