Ja toch ? Het zal wel tussen m'n oren zitten, maar na een beurtje lijkt je auto toch altijd weer net iets beter te rijden

Ja toch ? Het zal wel tussen m'n oren zitten, maar na een beurtje lijkt je auto toch altijd weer net iets beter te rijden
Heb jij overwogen om de d4 bij bv te laten chiptunen, mijn v40 reed daarna stukken prettiger.Fulaks schreef: ↑20.03.2023 - 16:39 Zo, weer terug van wintersport. Winterbanden toch wel nuttig, in de heenreis rond het vriespunt met sneeuw en veel regen tussen Frankfurt en München. In het skigebied zelf niet nodig. Het oefenen met de sneeuwkettingen was niet overbodig : bleek dat ik van de RUD Centrax nog een verkorter er vantussen moest halen om het mooi te laten passen. En alles weer vers in het geheugen, wanneer ze je echt nodig hebt sta je gegarandeerd op een minder goede plek en moet het vooruit gaan.
De V90 heeft zich als een voorbeeldige reisauto gedragen. In de heenrit slecht weer, maar gisteren op de terugweg toch behoorlijk kunnen doorrijden met op langere stukken de ACC op 165 à 175 bij kalm verkeer. Auto geeft geen krimp, ook op snelheid steeds bij de les en geen spoortje onzekerheid. Het VEA-dieseltje weert zich behoorlijk, ook op het linker baanvak. Maar bovenal is de rust en het comfort mij weer bijzonder aangenaam opgevallen. Dijk van een auto, en nog mooi om naar te kijken ook.
Seis am Schlern.jpg
Jazeker ! Maar dit type VEA D4 kan blijkbaar noch door Rica, noch door BSR getuned worden (V90 D4 MY 2020). En om nou in te gaan op de vraag "project cars wanted"... Mijn twee vorige V70's waren getuned met BSR software en dat was super. Maar de V90 heeft 190 PK, en eigenlijk ben ik er nu wel aan gewend en vind ik het best, mijn wilde haren ben ik grotendeels kwijt. Ik vrees dat Rica en BSR geen energie meer steken in het ontwikkelen van tuningsoftware voor diesels die al even op de markt zijn, wellicht is de vraag daarnaar erg beperkt.
Wanneer gaan jullie wel? Dan houd ik die mooie V90 uiteraard in de gaten
Call me crazy, maar ik zet m'n exacte vakantiedata niet graag vooraf op het www. Je hebt een PB !
Geen probleem, begrijpelijk en je hebt antwoord
Even geprobeerd via de app zelf met de chatfunctie. Gaat om € 32,77 op de zaak, dus veel tijd ga ik er niet in steken. Maar niet gelukt... verhaal kastje naar de muur en daar heb ik geen zin in.
Ik wist perfect wat ik kocht, ik wist alleen niet dat dat je het bij een beurt bij kreeg zonder er extra voor te betalen.steven.vuylsteke schreef: ↑22.02.2024 - 18:57 Ah, aankopen van een firma hebben geen bedenktijd in belgie. Als professioneel hoor je te weten wat je koopt volgens het wetboek. Heb ik geleerd bij mijn cursus boekhouden.