Urbexpeditie schreef: ↑06.03.2024 - 10:21
Deze zal veel bekijks krijgen
Dat is ook precies de reden dat ik 'm weer gespot heb...
Zo vaak kom je zo'n XC90 met X-kenteken niet tegen.
En ik had onthouden dat het eerste cijfer in zijn kenteken een 6 was.
Poolrev schreef: ↑06.03.2024 - 10:16
Haha, raspaardje is watching . Dat was ik inderdaad. Ik ben daar vrij regelmatig te vinden, woont veel familie. Ik zal m'n ogen in de gehele regio goed open houden
Ik reed mee in een nieuwe Q8 E-tron en was als coach onderweg met het team van mijn dochter.
Zo veel kom ik daar dus niet...
2019 Volvo V60 T5 R-DesignPolestar - Osmium Grey
2017 Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
Poolrev schreef: ↑05.03.2024 - 10:44
We zijn bijna 2 maanden. verder, dus even een korte update! De XC90 bevalt heel erg goed tot op heden, en we rijden goed door. Inmiddels ruim 7.000 km verder.
Gisteren heb ik de zomerset maar vast laten monteren, je kan niet vroeg genoeg zijn he . Het was vooral dat ik benieuwd was naar hoe deze set zal staan. Ik ben erg tevreden, zie de plaatjes hieronder .
IMG_3096 groot.jpeg
IMG_3099 groot.jpeg
Supermooie bak! Hier een X-…-RK. Even oud dus. Alleen een maatje of 2 kleiner
2024 Volvo XC40 Recharge SMLR Fjord Blue 2012 Volvo V40 T3 Momentum 2008 Peugeot 207 SW 1.6VTI Outdoor 2005 Toyota Aygo Sport
Dankjewel! Erg content mee, heb niks meer te wensen over, haha .
Ergens eind mei/begin juni komt ook de 2-laags coating er nog op, benieuwd wat dat nog weer doet met de glans e.d. Dan worden ook de remklauwen hoogglans zwart gespoten en de achterbumper bij de laadklep van beschermfolie voorzien. Dan istie echt af wat mij betreft!
Even een korte update hier. Net ook weer terug van een (wat verregende) vakantie in de Dordogne. Wat blijft het toch een geweldige en comfortabele reisauto! De ruimte met de hele familie is echt top ook.
Nu ruim 15.500 km op de teller in 4 maanden, gaat dus redelijk vlot door zo. En zonder issues ook, dus we gaan rustig door .
Nog een fotootje van vorige week. Ik blijf 'm zo gaaf erbij staan zo met de HEICO spullen:
IMG_3964.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Haha, wees gerust. Dat is idd de demo van m'n dealer. Mijn configuratie viel wel in de smaak, dus deze was vervolgens ook snel besteld, met een paar extra toevoegingen nog .
Volgens mij reed de directeur daar zelf in inderdaad. Overigens wordt ik wel weer getriggerd dat deze combi van de 22 inch R-design velgen in hoogglans zwart echt wel een hele gave upgrade ook voor mijn XC90 is. Twijfel, twijfel.......
En ja jij rijdt een nieuwe, maar ook na 288K blijft een T8 een formidabele auto, ik merk geen spoortje van moeheid, echt top. Have fun Poolrev.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Gouwe schreef: ↑17.05.2024 - 08:36
Volgens mij reed de directeur daar zelf in inderdaad. Overigens wordt ik wel weer getriggerd dat deze combi van de 22 inch R-design velgen in hoogglans zwart echt wel een hele gave upgrade ook voor mijn XC90 is. Twijfel, twijfel.......
En ja jij rijdt een nieuwe, maar ook na 288K blijft een T8 een formidabele auto, ik merk geen spoortje van moeheid, echt top. Have fun Poolrev.
Dat geloof ik direct en graag! Dus we hebben nog veel fijne kilometers te gaan!
Afgelopen week is m’n XC90 nog verder vertroeteld met een 2-laags coating erop. Wat een glans geeft dat toch, ik blijf me er over verbazen!
Ook heb ik de achterbumper bij de laadopening laten voorzien van PPF folie, dat vind ik de mooiste oplossing tegen beschadigingen.
En als laatste zijn ook de remklauwen gespoten. Ik wilde deze eerst hoogglans zwart laten spuiten, maar ben toch geswitcht naar het Polestar goud. En daar ben ik erg blij mee, staat ‘m goed vind ik persoonlijk!
Een plaatje erbij:
IMG_4562.jpeg
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Die gespoten remklauwen maken het echt af, ik heb me er aan geërgerd bij mijn XC60 en na het zien van deze, vraag ik me af of ik bij de volgende remwissel niet eens vraag wat het moet kosten. Volvo zou dit eigenlijk standaard moeten doen.
Na ruim 3,5 week heerlijk op vakantie te zijn geweest in Italië, zijn we daarmee ook weer ruim 4.800 km verder en staat de teller op bijna 30.000 km alweer... Dat betekent dat de 1e beurt er aan zit te komen, en dat is ook voor mijn doen best al wel snel. Kilometers gaan erg hard... maar wat een enorm fijne wagen is en blijft het!
De eerste 2 weken veel elektrisch gereden ook, omdat ik (overdag) gratis kon laden bij onze eerste huis in Le Marche. Dus ook in Italië gaat de infrastructuur met grote sprongen vooruit heb ik wel ervaren!
IMG_5407.jpeg
In Toscane ook de off-road modus gebruikt. Google maps stuurde ons ergens in Toscane over de Strade Bianchi, maar die steentjes waren gewoon keien en steil omhoog. Daar houdt Google Maps dus geen rekening mee .