En zo ja, heeft er iemand dan misschien een plaatje van een V40, liefst phase 2, met deze velgen eronder?
Bij voorbaat dank!
oops,verkeerde topic ::oops:Maarten s40 schreef:toen ik die eerste foto zag dacht ik ook meteen,zou die van chris geweest zijn?
kon zijn tweelingbroertje wel zijn.
Bedankt voor de tip! Toch zal ik ze daar niet kopen, ik kan namelijk zelf de banden leveren en monteren, en ik heb niet zoveel vertrouwen in de banden van Remco's... Maar deze prijs is zonder meer scherp!He John heb je al bij Remco gekeken voor die velgen is een aanbieding
hoezo 17 inch aanloopt????VolvoMafia schreef:heb in Zweden 18"onder een V40 gezien, staat niet eens gek. Maar ik weet dat veel 17" al aanloopt, dus daar moet je wel uitkijken.
Ik denk dat deze er meer op lijken... MIM Amalfi S1, van 14 tot 18 inch. Volgens mij ook met 4 bouten leverbaar (geweest?).John_lammers schreef:Er zijn inderdaad heel veel velgen te koop die op de R velgen lijken, maar het liefst had ik de "echte" genomen.
Dat vind ik wel heel sterk... die hebben ZES spaken terwijl de T5-R velgen er toch echt maar VIJF hebben.MDA schreef:Ik vind die van CeeBee nog steeds het meest erop lijken en het best onder de V40 staan...
Ja ja, ik weet het... ik bedoel kwa stijl en uiterlijk: de breedte van de spaken, hoe 'vlak' ze zijn, de afmeting van het centrale deel etc... Ik kan van alles met 5 spaken bedenken wat in geen verste verte lijkt op een t5-R velg.buddo schreef:Dat vind ik wel heel sterk... die hebben ZES spaken terwijl de T5-R velgen er toch echt maar VIJF hebben.MDA schreef:Ik vind die van CeeBee nog steeds het meest erop lijken en het best onder de V40 staan...