Ipod en HU850 audio system

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Wimold
2nd Gear member

bart simpson schreef:
Wimold schreef:Ha Bart,
Weet jij of er verschil is tussen de US versie van de HU-850 en degene die in NL geleverd wordt? Zouden er software verschillen kunnen zijn:?: :?:
De frequenties zijn iets anders (oneven) schijnt achteraf softwarematig te veranderen te moeten zijn.
Ik begrijp hieruit dat het alleen om de ontvangst frequenties gaat, besturing, menu's en instellingen zouden dan gelijk moeten zijn.

We zullen het zien, mijn IPod Adaptor van Volvo USA komt eind van de week binnen. En dan proberen maar.....
1998 V70 TDI 438.340 km
2005 V70 D5 384.843 km met Geintegreerde Ipod!!
2014 ????
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

tomtom schreef:Bart, het klopt dat op de 803 en de 850 een wisselaaraansluiting zit. Deze is echter bezet indien je RTI (navigatie) hebt. Je moet dan bij de nav. speler een aansluiting hebben voor een wisselaar. Volgens mij heeft de dvd speler dat wel standaard maar de cd rom speler (ouder type navigatie) dat niet. Ik word vandaag nog verder ingelicht door de dealer en zal dat hier ook ff neerzetten. Scheelt volvo weer werk!
Ik had Navi en een wisselaar met zowel de CD rom RTI als met de DVD RTI
tomtom
3rd Gear member

Vandaag de USA-spec cq. Neo geinstalleerd. Ik heb eerst de dealer gebeld; hoe moet een wisselaar op de HU-803? Antwoord op de wisselaar uitgang; daar zit een stekker in die volgens de dealer niet nodig is voor het RTI (dus wel!). Ik heb alles aangesloten en het werkt! (RTI dan dus niet meer. Ik moet dus zeer waarschijnlijk een Melbus(?) kabel hebben oid om een aansluitpunt te creeren voor een wisselaar (en dus te gebruiken voor de Ipod). Nog ff puzzelen met het interieur (weet iemand hoe je de middenconsole loshaalt?) en dan doet de boel het (het klinkt overigens ook goed; beetje zacht). Tot zover uw Ipod-V70 bericht.
Wimold
2nd Gear member

Hi,

Vandaag de originele Volvo IPod adaptor binnen gekregen 8)
Inclusief benodigde melbus kabels 8) 8)

Wie weet wat de officiele weg is om de panelen rondom de RTI in een V70 2005 te verwijderen (kofferbak links achter)??

Morgen ga ik eea proberen te installeren :roll:

wp
1998 V70 TDI 438.340 km
2005 V70 D5 384.843 km met Geintegreerde Ipod!!
2014 ????
tomtom
3rd Gear member

Bij mij (bj 2000, nw model) gewoon een schroefje achter de ophanging van de afdekhoes losdraaien. Ruk(je) aan het hele paneel (wel eerst het klepje naar de DVD/CD rom weghalen) en dan komt het los. Als het goed is kun je daarachter een aansluiting voor de CDC (cd-changer) vinden. Hoe zien de (melbus)kabels eruit, pinnen enzo?
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”