Mijn wagen is zilver en probeer een mooie balans te vinden tussen chromen en hoogglans zwarte elementen.
Daar verbaasde ik mij ook erg over. Maar kwam er later achter dat die opties toen in de Versality en Scandinavian Lines zaten.PGV90 schreef: ↑23.05.2024 - 11:38 Heel fraai Cees deze V90 - prima en complete uitvoering,
(snap alleen ook niet dat dan bij een Instription het keyless en VOC ontbreekt).
Mooi die lak-verbetering, ja erg prettig met Leon!
Veel fijne kms gewenst en verheug je maar alvast op die vakantie naar Kroatië.
Dat vindt ik nou ook, ben nog bezig geweest met een dikke Momentum-uitvoering. En heb toen nog geïnformeerd bij de Vstore voor een set strips voor de deuren, dat kwam op dik €800,-. En dan moet je de grill nog en bij de verstralers.. Dat werd erg prijzig dus..S90 Inscription schreef: ↑23.05.2024 - 01:12 Mooie wagen. Veel mensen willen tegenwoordig alles zwart, maar ik herken wat je zegt. Ik vind al dat chrome ook prachtig, de grill, bij de verstralers en zeker de sierstrip aan de zijkanten.
nielsvo schreef: ↑26.05.2024 - 17:07 Erg fraai!
Had afgelopen week voor het eerst het genoegen in een V90 te rijden (T6), vond hem erg fijn rijden.
De bagageruimte vond ik wel tegenvallen t.o.v. mijn vorige V70, maar dat vind ik bij mijn huidige XC60 ook nog steeds (en de hond ook).
Veel fijne kilometers ermee!
[/quote
Dank je. En inderdaad de bagageruimte is wat minder dan V70, met name boven de rolhoes..
Ja klopt, had ze daar ook al gezien.. maar met goede banden kom je dan zomaar rond de €3000,- uit.. en dat word mij wat te gortig..diesel01 schreef: ↑15.02.2025 - 10:24 Die zijn er wel….
https://www.vstore.nl/aluminium-velgens ... t-8-5-x-20
Inmiddels reactie van Hedin Haarlem, de machine staat momenteel in Zaandam en ze weten nog niet wanneer hij weer in Haarlem is..Volvo-Cees schreef: ↑15.02.2025 - 11:36 M.b.t. het flushen; heb een prijs van €495,- gekregen van Hedin Haarlem. Daarop heb ik geantwoord dat ik graag een afspraak wil maken, tot op heden echter geen reactie meer gehad van hun.. ik houd je op de hoogte.