In de handleiding staat te lezen dat je voor het bovenste deel van het display (het ‘bestuurdersinformatiegebied’) kunt kiezen tussen ‘calm’ en ‘surround’. In de calm view heb je een rustiger beeld. Standaard staat het display op de surround view. Wat ik niet vind in de handleiding is hoe je het display kunt instellen op calm view.
Op het stuurwiel zit wel een (instelbare) knop die je hiervoor kunt gebruiken, maar deze heb ik toegewezen aan het uitschakelen van de waarschuwing voor het overschrijden van de maximum snelheid. Er moet een andere mogelijkheid zijn om de calm view in te stellen, maar ik heb hem niet kunnen vinden. Weet iemand dit?
Display: calm of surround
- iHansz
- 3rd Gear member
Ik las ergens het volgende: Keep the home button pressed for a few seconds and then the calm view will appear. And vice versa of course.
| Volvo EX30 Ultra 2024| Honda e Advance 2020 | Honda CR-Z 2013 | Honda Civic 1.8 Sport 2009 | Renault Mégane | Renault Twingo Easy | Renault Twingo | Renault Mégane Coupé | Renault Clio RN | Peugeot 205 XR | Fiat Panda 45 | Renault R5 GT Turbo | Renault R5 GTS | Renault R5 SL | Renault R4 TL |
- Mink30
- 1st Gear member
Bedankt voor jullie reacties. Ik ken die optie, maar dat verandert volgens mij alleen het onderste deel van het display. Het navigatiescherm verdwijnt dan en je krijgt alleen een weergave te zien van de mediaspeler die je op dat moment aan hebt.
Waar het mij om gaat is het bovenste deel van het display. Daar kun je ook 2 opties voor kiezen. Maar hoe je kunt wisselen tussen die twee is me niet duidelijk. Weten jullie dat wellicht?
Waar het mij om gaat is het bovenste deel van het display. Daar kun je ook 2 opties voor kiezen. Maar hoe je kunt wisselen tussen die twee is me niet duidelijk. Weten jullie dat wellicht?