Rittenregistratie

De Nieuwe XC60
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hansvg
3rd Gear member
Berichten: 417
Lid geworden op: 12.03.2014 - 21:54
Locatie: Weert

Vraagje betreffende XC60T6 en de Volvo App.
Mijn dealer komt er nel ook niet uit.
Op de App is rittenregistratie ingesteld, maar ik krijg geen ritten te zien. Met opmerking dat locatie aan moet staan.
We (dealer en ik) zijn alle settings doorgelopen, op zowel de App als in de auto. En alles staat aan.
Iemand anders met dit probleem? Of zoiets gehad? Of gouden tip?
Hans

2024 XC60 Ultra, T6 AWD, Dark, Denim Blue. Bijna alle opties en wat accessoires.
2018 XC60 Inscription, T5 AWD, Pine Grey. Alle lines, aardig wat opties en accessoires.
2014.5 V60 Summum, Caspian Blue. Silver roofrails en styling pakket, met Business Pack Connect, Driver Support Line, Luxury Line, en een heleboel los spul...
Gebruikersavatar
Almerev70
4th Gear member
Berichten: 884
Lid geworden op: 26.07.2017 - 13:02
Locatie: Almere

Als niks werkt de app verwijderen en opnieuw installeren.
Volvo V60 T8 Twin Engine AWD Inscription 12-2019, Ice White.
Motortype B4204T34 - Bak TG-81SD. 8-2023 --> 77000km, 7-2025 --> 119.000km

Volvo V70 III D3/D4 2012 Limited Edition, Twilight Bronze Metallic
motortype D5204T3, --> 07/2017 127.000km
05/2018 146.000km --> 07/2023 248.000km
Gebruikersavatar
XC60silverdawn
3rd Gear member
Berichten: 377
Lid geworden op: 23.11.2021 - 11:12

Dacht dat je ergens iets met privacy moet aanvinken in het menu in de auto.
Volvo XC60 T6 MY2022 Silver Dawn
Volvo XC60 D4 MY2017 / Volvo V70 D4 MY2014
ruuds70
5th Gear member
Berichten: 1600
Lid geworden op: 10.09.2005 - 12:07

Ik heb bij instellingen van de iphone onder het kopje privacy en beveiliging Locatievoorzieningen op “AAN” staan en bij de app Volvo Cars Locatie op “bij gebruik” staan. Hiermee werkt mijn Rijlogboek (Rittenregistratie is ingeschakeld) prima.
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
trantor
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 25.04.2024 - 11:54

Hansvg schreef: 20.05.2024 - 00:03 Vraagje betreffende XC60T6 en de Volvo App.
Mijn dealer komt er nel ook niet uit.
Op de App is rittenregistratie ingesteld, maar ik krijg geen ritten te zien. Met opmerking dat locatie aan moet staan.
We (dealer en ik) zijn alle settings doorgelopen, op zowel de App als in de auto. En alles staat aan.
Iemand anders met dit probleem? Of zoiets gehad? Of gouden tip?
Heb ook de XC60T6 en hier hetzelfde probleem. Alles al geprobeerd, ook met de dealer.
Gebruikersavatar
Hansvg
3rd Gear member
Berichten: 417
Lid geworden op: 12.03.2014 - 21:54
Locatie: Weert

Mijn dealer denkt een oplossing te hebben. Reset van een unit dat zij kunnen doen (dus niet de comm module en media module die je zelf kunt resetten).
Dit gaat op 5 juli gebeuren als de auto toch naar de garage gaat voor iets anders.
Hans

2024 XC60 Ultra, T6 AWD, Dark, Denim Blue. Bijna alle opties en wat accessoires.
2018 XC60 Inscription, T5 AWD, Pine Grey. Alle lines, aardig wat opties en accessoires.
2014.5 V60 Summum, Caspian Blue. Silver roofrails en styling pakket, met Business Pack Connect, Driver Support Line, Luxury Line, en een heleboel los spul...
Gebruikersavatar
TomXC60
4th Gear member
Berichten: 668
Lid geworden op: 28.11.2012 - 17:41
Locatie: Hulst
Contacteer:

Is een wereldwijde fout, vaak zou het helpen als je in de tab, account beheren, en dan bij App-instellingen/Instellingen Rijlogboek, de functie voor de desbetreffende wagen een dag uit zet. Na het terug activeren, werkt dit bij velen weer terug.
Dec. 2021: Volvo XC90 MY18 R-Design T8 eAWD
In Bright Silver metallic

Previous:
2017-2021 118.000km Volvo XC60 MY18 R-Design T8 eAWD
In Bursting Blue Metallic

2011-2017 340.000km Volvo XC60 MY11 R-Design D5 AWD
In Black Sapphire metallic
marsman
3rd Gear member
Berichten: 271
Lid geworden op: 26.03.2014 - 20:59

De app en online features zijn helaas erg onbetrouwbaar. Hetzelfde bij de Audi die ik hiervoor had. Autofabrikanten zijn over het algemeen erg waardeloos als het gaat om IT. Ik zou er niet op vertrouwen als je de info nodig hebt voor je bijtelling oid en een eigen administratie bijhouden.
Gebruikersavatar
Hansvg
3rd Gear member
Berichten: 417
Lid geworden op: 12.03.2014 - 21:54
Locatie: Weert

Bij mij nu opgelost.
Naar Apps overzicht, scherm "naar beneden trekken" voor updates en daar stond ineens de rittenregistratie.
Deze geüpdatet en aanwijzingen gevolgd (iets op 'altijd' zetten). En nu werkt het.
Hans

2024 XC60 Ultra, T6 AWD, Dark, Denim Blue. Bijna alle opties en wat accessoires.
2018 XC60 Inscription, T5 AWD, Pine Grey. Alle lines, aardig wat opties en accessoires.
2014.5 V60 Summum, Caspian Blue. Silver roofrails en styling pakket, met Business Pack Connect, Driver Support Line, Luxury Line, en een heleboel los spul...
Gebruikersavatar
S80 Executive
5th Gear member
Berichten: 1295
Lid geworden op: 10.06.2007 - 11:53

Bij onze hagelnieuwe EC40 werkte het ook niet, alle instellingen stonden goed. De app in de auto opnieuw gedownload en toen werkte het.
Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”