Dat was in het rijtje part no's in mijn post in oktober vorig jaar inderdaad de meest recente variant.
De gaatjes zijn me niet eens opgevallen; ik ga zo gelijk even kijken of ik ze ook heb.
Dat was in het rijtje part no's in mijn post in oktober vorig jaar inderdaad de meest recente variant.
Dat is zeker zo, bij mij zijn ze een paar weken vervangen met 60% coulance door mijn dealer. De auto is daar niet gekocht maar ben wel meer dan 20 jaar klant bij deze dealer organisatie.slagschip-s60 schreef: ↑16.06.2024 - 21:23 dat je afhankelijk bent hoe je dealer er tegen over staat
Probleem is een productie probleem en dus een Volvo probleem. Dealer kan hier niets aan doen en is er ook niet verantwoordelijk voor. Logisch dat de dealer niet voor de kosten wil op draaien.
XC60silverdawn schreef: ↑18.06.2024 - 08:55Probleem is een productie probleem en dus een Volvo probleem. Dealer kan hier niets aan doen en is er ook niet verantwoordelijk voor. Logisch dat de dealer niet voor de kosten wil op draaien.
Dus coulance deel vanuit de dealer is puur goodwill om de klant enigszins tevreden te houden. Zoals eerder gezegd zou de coulance volledig van Volvo moeten komen bij dit issue.
XC60silverdawn schreef: ↑18.06.2024 - 08:58XC60silverdawn schreef: ↑18.06.2024 - 08:55Probleem is een productie probleem en dus een Volvo probleem. Dealer kan hier niets aan doen en is er ook niet verantwoordelijk voor. Logisch dat de dealer niet voor de kosten wil op draaien.
Dus coulance deel vanuit de dealer is puur goodwill om de klant enigszins tevreden te houden. Zoals eerder gezegd zou de coulance volledig van Volvo moeten komen bij dit issue. (Mijn mening)
Dat zeg ik, dus de klant is de zakXC60silverdawn schreef: ↑18.06.2024 - 08:55Probleem is een productie probleem en dus een Volvo probleem. Dealer kan hier niets aan doen en is er ook niet verantwoordelijk voor. Logisch dat de dealer niet voor de kosten wil op draaien.
Ik ben er zelf ook bang voor. Alhoewel het geen krakend geluid is maar een schurend geluid (zoals rubber over rubber). Sta op het punt om hem over te nemen van de lease maatschappij. Hoop dat de klep nog te gebruiken is als ik op vakantie ga straks en hij daar kapot zou gaan.
nog laten vervangen op kost van de lease?TheKegmaster schreef: ↑03.07.2024 - 09:09Ik ben er zelf ook bang voor. Alhoewel het geen krakend geluid is maar een schurend geluid (zoals rubber over rubber). Sta op het punt om hem over te nemen van de lease maatschappij. Hoop dat de klep nog te gebruiken is als ik op vakantie ga straks en hij daar kapot zou gaan.