Wat zou het gaan kosten om de dingen die je van plan was te gaan vervangen?
Oeps, Helemaal vergeten! gaat goed vandaag..
Zou inderdaad even de auto goed nalopen. Koppakking en de genoemde zaken zijn volgens mij niet extreem duur. Maar als je nog voor verrassingen komt te staan dan gaat het opgeteld veel geld kosten. Ik zou eens de dagwaarde berekenen/opzoeken. Dan maar eens goed 'inspecteren' wat er stuk aan is en dan of de auto gewoon verkopen, of het repareren!volvo440special schreef: ↑17.06.2024 - 23:01
Persoonlijk zou ik de gehele auto eerst goed nalopen. Want je zit ook nog met een lekke kachelradiateur. Nu is dat voor de hobby misschien wel leuk om te vervangen en niet extreem duur qua onderdelen. Maar wellicht zitten er nog meer verrassingen aan en dan is een koprevisie leuk, maar ben je er nog steeds niet.
Yep.. je hebt eigenlijk helemaal gelijk.Urbexpeditie schreef: ↑17.06.2024 - 23:55 De greppel induwen en wat beters zoeken.
Zou er niets op investeren. Je bent al gauw €1000 lichter. En uiteindelijk krijg je er niks winst voor. Tel die €1800 erbij op, heb je dikke €2800 + aan uitgegeven. Niemand betaalt jou zoveel voor deze bak.
In dit geval altijd verlies.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik zou eerst even goed onderzoeken wat er allemaal stuk aan is, maar ook ik verwacht dat het hier niet alleen bij zal blijven als dat het is.Cavanta schreef: ↑18.06.2024 - 11:55 Helemaal eens met de meeste hier, niet aan dit blok beginnen. Dat gat in de oliedop voorspeld ook shit met het oliesysteem. Dan moet je dat eigenlijk ook meteen vervangen. Dan ben je ook weer een paar 100 verder. + wat er verder nog allemaal aan het licht komt. Dit apparaat is bewust mishandeld, grote kans dat heel veel van de motor ook in slechte staat is. Zou ook eerder de hele motor vervangen.
Of nog beter: Neem je verlies en zie het als een dure les. Koop een andere auto. Om die kachelradiator te vervangen moet het hele dashboard er volgens mij uit. En daarna gaat het volgende kapot, deze auto is het redden naar mijn mening niet meer waard.
Dat zei ik ook al. Ik verkoop weleens mijn oude auto’s en ik koop gewoon voor 10/20,- spullen in voor de velgen en voor de auto (wax, autoshampoo etc) helpt heel erg. Zeker als je hem ook op een mooie plek zet en daar mooie foto’s maakt. Dan is ie zo weg