DSTC service vereist

De eerste generatie XC60
Plaats reactie
HansvanderValk
Starter

Goedendag forum, ik heb een volvo xc60 uit 2012 die de volgende storing geeft “DSTC service vereist”. Als ik stil sta en optrek houdt de motor sterk in en momenteel slaat de motor ook af. Direct weer starten lukt niet, wel na een paar minuten. Auto is in deze staat niet te gebruiken. Motor is uitgelezen en een module bovenop de benzinetank is vervangen. Helaas geen resultaat. Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat bracht uiteindelijk de oplossing? Dank voor jullie aandacht en ik kijk uit naar jullie reactie/tips.
Gr,
Hans
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Fredhead
Geartronic member

Lees hem eens uit met VIDA.
Mijn gok is een ABS sensor/ring die het probleem veroorzaakt maar met uitlezen met de juiste aparatuur weet je dan welke.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers

'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
lint
Geartronic member

Wie heeft de auto uitgelezen en gerepareerd?
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
HansvanderValk
Starter

Bedankt voor jullie reactie,

Auto is uitgelezen bij de volvo garage, hier kam de abs ring/sensor niet uit als storing. En daarom wil volvo het niet vervangen. Zij denken meer dat er problemen zitten aan de elektrische bedrading. Heeft er iemand ervaring met dat de uitlezing toch niet de juiste storing oplevert en dat we toch moeten overwegen die abs sensor te vervangen. Of als het inderdaad een bekabelings probleem is, in welk deel we dan moeten zoeken.

Alvast bedankt voor reactie en aandacht!
Plaats reactie

Terug naar “XC60 t/m MY2017”