Iemand enig idee hoe je kan zien welke PA versie je hebt?
Klopt het dat je na upgrade naar PA3 in je middendisplay een keuzeknop (‘tegel’) erbij hebt ‘bochtsnelheid assistentie’ (zie foto).
Ik heb in het verleden een keer een update laten uitvoeren maar weet niet of dat van 1 naar 2 of van 2 naar 3 was.
Ik heb iig geen keuzeknop zoals genoemd.
Verschil Pilot Assist 2 en Pilot Assist 3
- teebee
- 7th Gear member
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !

Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
- teebee
- 7th Gear member
Nou bij deze een update.
Dealer heeft poging gedaan de update te installeren maar het systeem ‘lust’ ik auto niet voor deze update.
Men kon geen reden geven (wordt ook niet vermeld), anders dan dat 1 van de beperkende voorwaarden naar alle waarschijnlijkheid geldt. Genoemd staan ‘niet af fabriek een aantal zaken als PA’ en ‘voor bepaalde markten’ (ivm radar regels etc). Zijn voor mijn auto niet van toepassing…. Mogelijk dat MY roet in het eten gooit, maar die voorwaarde staat nergens vermeld.
Jammer want het lijkt mij wel een nuttige feature met name bij lange afstanden (op-/afritten), en de update kost geen drol…
Maar helaas pindakaas; optimale veiligheid wordt niet elk model gegund….
Dealer heeft poging gedaan de update te installeren maar het systeem ‘lust’ ik auto niet voor deze update.
Men kon geen reden geven (wordt ook niet vermeld), anders dan dat 1 van de beperkende voorwaarden naar alle waarschijnlijkheid geldt. Genoemd staan ‘niet af fabriek een aantal zaken als PA’ en ‘voor bepaalde markten’ (ivm radar regels etc). Zijn voor mijn auto niet van toepassing…. Mogelijk dat MY roet in het eten gooit, maar die voorwaarde staat nergens vermeld.
Jammer want het lijkt mij wel een nuttige feature met name bij lange afstanden (op-/afritten), en de update kost geen drol…
Maar helaas pindakaas; optimale veiligheid wordt niet elk model gegund….

“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”