dit moet natuurlijk Panama Yellow zijnPana Yellow

stripjes spuiten = plakke plakke en nog eens plakke
dit moet natuurlijk Panama Yellow zijnPana Yellow
Ik heb de strips in meerdere stappen gespoten. de achterbumper moest op die foto nog vervangen worden. maar nu is alles rond om geel.maj.meier schreef:Gele Banaan,
even een vraagje, maar ik zie op de 2e foto nog een stukje zwart/grijs...
heb je de lijst achter wel zwart gelaten, of is dit iets anders ?
::?:
Klopt ik heb alles rond om de strip afgeplakt en gewoon met een volvo spuitbus gespoten.Richard S schreef:hmmmm... ok. Gewoon de portieren afgeplakt dus denk ik dan. DIt regeltje bracht me dan op het verkeerde been;
gelebanaan zei:
Ik heb de strips gewoon op me auto gespoten en dat gaat toch wel redelijk goed in een garage.
Ik heb er ook wel eens naar gevraagd, is inderdaad relatief duur. Wilde het zelf in combinatie laten doen met de rand onder de bumpers/dorpels. Was in totaal geloof ik meer dan 1000 Euro...arnoud. schreef:Ik heb wel eens bij een schadeherstelbedrijf gevraagd of ze ook sierlijsten spuiten, maar ze reageerden niet heel erg happig...?
Hoge prijs komt ook niet door het spuitwerk maar door het (de)monteren van de onderdelen. Met name de strips aan de onderkant van de bumper en dorpels zijn veel werk.tommytommy schreef: vroeger was een hele scooter laten spuiten ca 500 Gulden....dus ik ga zeker niet meer dan 200/300 betalen voor minder spuitwerk.