Crashend display
-
- 5th Gear member
Is dus allesbehalve een storing waarop de kans heel klein is. Lijkt me ondertussen iets waarop ondertussen geen coulance, maar een terugroepactie moet gaan gelden.
- raspaardje
- 6th Gear member
Een scherm dat af en toe op zwart gaat is wel wat anders dan een scherm met rare strepen erop.
Het eerste lijkt software gerelateerd terwijl bij strepen er sprake is van een kapotte DIM (drivers information module).
Denk goed om dit onderscheid even te benoemen.
Het eerste lijkt software gerelateerd terwijl bij strepen er sprake is van een kapotte DIM (drivers information module).
Denk goed om dit onderscheid even te benoemen.
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
- J33Bee
- 5th Gear member
Of je mag wellicht iets meer gaan eisen? Bij dit soort dingen, wacht ik echt geen maand (wanneer dit repeterend gedrag is). Als jij onder het rijden elke 3 minuten je systeem "verliest" waarbij je ook geen snelheid etc. aangegeven ziet worden, moet er direct actie komen, niet na weken laat staan een maand wachten. Anders op social media reclame gaan maken, want dat was hier helaas ook nodig bij een "product eigenschap" discussie terwijl geen enkele andere V60 met dezelfde samenstelling het gedrag vertoonde.Stefan-R schreef: ↑30.05.2024 - 08:21 Nee, het is echt verschrikkelijk. Ik heb ook het google systeem maar hier echt vaak problemen mee.
Ik heb ondertussen alle bugs wel een keer gehad.
Eén maand terug de update gedraaid en vervolgens reset het systeem zich elke 3 minuten ongeveer. Hij schakelt dan echt alles uit. Tot en met de airco aan toe.
Volgende week kan ik, na ongeveer een maand, naar de dealer en dan zetten ze daar wat om. Rij nu dus al een maand met een auto die niet werkt.
Betaal je 64k krijgen ze het niet eens voor elkaar om een "normaal" werkend systeem erin te krijgen. Ik begrijp dit echt niet.
- Philken
- 5th Gear member
zou een barcodelezer hier geen soelaas bieden?StevenV60T5 schreef: ↑24.05.2024 - 12:12 Goedemiddag allen,
Sinds vanochtend meerdere malen dat het display het begeeft tijdens het rijden. Meestal na een minuut komt het normale display weer terug. Is er iemand die een zelfde klacht heeft gehad?
Groeten Steven
the bad parts of my brain seems to work fine, the fine parts of my brain seems to work bad
you've been beaten by a bRick
you've been beaten by a bRick
-
- 2nd Gear member
Volgens mij worden hier 2 zaken door elkaar gehaald. Het gaat om het bestuurdersdisplay die essentieel is (weergave actuele snelheid). Sommige antwoorden betreffen volgens mij het centrale entertainment display, wat inderdaad een gekend probleem is dat dit soms vastloopt en moet herstarten. Ook heel vervelend en soms gevaarlijk gezien ook je geluid (incl waarschuwing signalen zoals van parkeersensoren, noodstop etcetera niet meer hoorbaar zijn.
Zelf heb ik van dat entertainment display gelukkig weinig klachten. Is op 1,5 jaar tijd misschien 3 keer vastgelopen en na manuele herstart opgelost.
Zelf heb ik van dat entertainment display gelukkig weinig klachten. Is op 1,5 jaar tijd misschien 3 keer vastgelopen en na manuele herstart opgelost.
- Stefan-R
- 2nd Gear member
Klopt. mijn excuses voor de verwarring. Dit gaat inderdaad over het centrale display. Snelheid blijft hij wel aangegeven en mijn auto blijft ook rijden maar dat is dan ook het enige. voorderest werkt dan tijdelijk even helemaal niets.
Volvo V60 T6 Plus - Dark - 19" - Getint glas - schuifdak - Nappa leder - kleur: Thunder Grey
Seat Leon ST 1.4 TSI FR
Volkswagen Golf 1.6TDI Business Edition
Volvo V40 D2 Summum
Seat Leon ST 1.4 TSI FR
Volkswagen Golf 1.6TDI Business Edition
Volvo V40 D2 Summum
-
- 1st Gear member
Aii, dat is pijnlijk zeg. Dat zou inderdaad gewoon niet mogen gebeuren.
-
- 1st Gear member
Ook hier bekend met dit probleem, maar gelukkig wel minder hardnekkig. Doorgaans gaat mijn display 'flikkeren' bij ritten > 1,5u. Het flikkeren is telkens maar van fracties van seconden, dus het blijft goed bruikbaar. Buiten dat het storend is in het zichtveld en ik van harte hoop dat het niet erger wordt of helemaal uitvalt zoals bij de meeste wel het geval is.
Op andere fora wordt dit probleem ook vaak omschreven, vervangen is de enige optie. Dan maar hopen dat je nog wat met de dealer voor elkaar krijgt als je buiten de garantie valt, een vervanging kost bij de dealer al snel 1500-2000.
Op andere fora wordt dit probleem ook vaak omschreven, vervangen is de enige optie. Dan maar hopen dat je nog wat met de dealer voor elkaar krijgt als je buiten de garantie valt, een vervanging kost bij de dealer al snel 1500-2000.
2019 Volvo V60 T8 Twin Engine AWD Inscription
2008 Volvo V70 2.5T lpg (426K km exit)
2008 Volvo V70 2.5T lpg (426K km exit)