bonjour , mijn 2002 xc70 2.4 benzine wil plotseling niet meer starten,
volgens de vida heb ik geen foutmeldingen, een nieuw benzine filter gemonteerd en benzine
komt goed aan bij de injectors, ik hoor ook de benzinepomp, groot raadsel dus, iemand een idee?
alvast bedankt
xc70 start niet
- mees
- 6th Gear member
- Contacteer:
Heb ik ook gehad, ooit.
Krukas-sensor.
Kan je bij vanaf boven. Internet bied lokatie waar die zit en hoe etc. (nee niet zelf gedaan)
Startte weer goed na vervanging.
Ik beweer niet dat dit de oplossing is bij jou maar is het proberen waard.....
Krukas-sensor.
Kan je bij vanaf boven. Internet bied lokatie waar die zit en hoe etc. (nee niet zelf gedaan)
Startte weer goed na vervanging.
Ik beweer niet dat dit de oplossing is bij jou maar is het proberen waard.....
Draadloze XC40 '18 viewtopic.php?p=1694496#p1694496
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
Motorisatie- en aandrijvingskeuze: trekken van een 1580kg asdruk Doroteaanse caravan.
-
- 7th Gear member
Al een check gedaan of er ook een vonk is?weyert schreef: ↑06.07.2024 - 12:59 bonjour , mijn 2002 xc70 2.4 benzine wil plotseling niet meer starten,
volgens de vida heb ik geen foutmeldingen, een nieuw benzine filter gemonteerd en benzine
komt goed aan bij de injectors, ik hoor ook de benzinepomp, groot raadsel dus, iemand een idee?
alvast bedankt
Brandstofdruk voldoende?
Ergens perongeluk stekkertje los?
Bobines wel stroom?
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...
"The forest has music for those who listen"
-
- 1st Gear member
hij doet het weer , de auto stond scheef op een helling en bezinetank bijna leeg , met tien ltr gevuld en weer gestart,
heb hier niet direc t aan gedacht daar er benzine uit de onluchtings nippel van de injecteurs kwam, maar niet genoeg druk om te starten, ben er weer blij mee want de auto stond erg in de weg, erg bedankt voor de antwoorden maar als het elektrisch was of een sensor dan had ik dat gevonden et de vida, een goed weekend gewenst
heb hier niet direc t aan gedacht daar er benzine uit de onluchtings nippel van de injecteurs kwam, maar niet genoeg druk om te starten, ben er weer blij mee want de auto stond erg in de weg, erg bedankt voor de antwoorden maar als het elektrisch was of een sensor dan had ik dat gevonden et de vida, een goed weekend gewenst
-
- 7th Gear member
Fijn dat het opgelost is
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...