Precies.
Of men heeft er zelf ander soort verlichting ingeknutseld zonder goedkeuring. Denk bv aan de AliExpress, Alibaba enz...
Maar uh, leuk altijd om naar een andere auto te kijken. Toch weer een soort van spannend.
Precies.
Waar onder Volvo, zowel auto als vrachtwaggel. Gedeelde 1e plaats met Tesla en Peugeot.
Mee eens, vooral de nieuwe Volvo’s en onze reflector xenon wanneer ie dof isJeroenSpock schreef: ↑07.07.2024 - 21:42Waar onder Volvo, zowel auto als vrachtwaggel. Gedeelde 1e plaats met Tesla en Peugeot.
Das grappig, ik heb juist vandaag een begin gemaakt met de auto wassen en de wielen nog even niet
Mooie auto op de foto's maar volgens mij is ie ook nog nat van het wassen, daardoor lijkt ie nog mooier.
Of gewoon domweg vieze lamp"glazen" , geeft namelijk ook strooilicht.Urbexpeditie schreef: ↑07.07.2024 - 21:07Precies.
Of men heeft er zelf ander soort verlichting ingeknutseld zonder goedkeuring. Denk bv aan de AliExpress, Alibaba enz...
Maar uh, leuk altijd om naar een andere auto te kijken. Toch weer een soort van spannend.
Oh haha grappig! Ik vind eigenlijk de velgen het leukste deel van het schoonmaken!maartjinski schreef: ↑07.07.2024 - 23:13Das grappig, ik heb juist vandaag een begin gemaakt met de auto wassen en de wielen nog even niet
Mooie auto op de foto's maar volgens mij is ie ook nog nat van het wassen, daardoor lijkt ie nog mooier.
Beetje gemeen trucje van de verkoper.
Het leer van het interieur is behoorlijk viezig en droog, wat weer wat zegt over de vorige eigenaar.
Verder weet je geloof ik al dat stempel niets zeggend zijn, iets met mijn recente topic
Ook valt me op dat op het dash de auto om onderhoud vraagt (foto 17). De temperatuur meter loopt daar al op en toch draait ie best hoog in toeren.
Mijn gevoel zegt dat deze auto achter loopt op een hoop onderhoud.
Of gewoon domweg vieze lamp"glazen" , geeft namelijk ook strooilicht.Urbexpeditie schreef: ↑07.07.2024 - 21:07Precies.
Geloof ik direct. En als ik er veel last van heb, knipper ik soms met grootlicht. Als tegenligger zie je vervolgens de eerste twee uur enkel nog maar sterren....maartjinski schreef: ↑ Of gewoon domweg vieze lamp"glazen" , geeft namelijk ook strooilicht.
Gave bak met wat wij hier instant-daylight noemenUrbexpeditie schreef: ↑07.07.2024 - 23:34Geloof ik direct. En als ik er veel last van heb, knipper ik soms met grootlicht. Als tegenligger zie je vervolgens de eerste twee uur enkel nog maar sterren....maartjinski schreef: ↑ Of gewoon domweg vieze lamp"glazen" , geeft namelijk ook strooilicht.
Screenshot_20240707_232624_Gallery.jpg
Mijn auto was letterlijk groen aan het wordenJiska schreef: Oh haha grappig! Ik vind eigenlijk de velgen het leukste deel van het schoonmaken!
Als ik een auto koop heb ik eigenlijk het liefst dat ie niet gepoetst is.Jiska schreef: Mooie auto is het zeker. Vooral die wielen. Maar of hij ook echt zo mooi is als op de foto's: waarschijnlijk NIET. Volgens mij regende het op 5 juli dus het zou ook komen door het weer dat ie nat is. Dat hij vies is van binnen viel mij ook op. Dit bedrijf is een handelsonderneming die gewoon niks aan auto's doen. Hoe hij binnenkomt gaat hij op marktplaats. Zie ook zeer grote verschillen bij hun auto's. De een is super schoon, de ander vies. Foto's zeggen inderdaad helemaal niks, maar geven eerder een beetje beeld van de auto. Niet echt de staat.
Het geeft wel aan dat er niet de tijd of de apparatuur aanwezig was om de software te vertellen dat ie een beurt heeft gehad.Jiska schreef: Dat van de reg. service kan ik goed praten. Bracht mijn (vorige auto) v70 d5 weg voor een beurt en toen ik hem terugkreeg verscheen diezelfde melding.. Mooi dus.. is gewoon een kwestie van uitlezen. Zegt niks. Stond er ervoor nog niet en na de beurt ineens wel.
Voor een auto die bijgehouden is vind ik het ook een prima prijs. Voor een auto die achter loopt op onderhoud of waar vanalles mis aan is, vind ik het duur.Jiska schreef: Het onderhoudsboekje is mooi gevuld, dus ik betwijfel het.. aan de andere kant zegt mijn gevoel dat hij te goedkoop is om goed te zijn.. We zullen het zien! In dit geval is het de keuze aan mijn vader. Hij kost maar 2950 dus dat is voor een auto met 330k niks. Betaalde voor die van mij met dezelfde km 3000,- + 2500 inruil van mijn diesel. Vraagprijs was 5500,-. Anders is het gewoon een leuk 'uitje'. Vind het altijd leuk om naar auto's te kijken!![]()
Het hoort ook even als ie koud is.Jiska schreef: Dat hoog draaien in toeren heeft mijn v70 ook en de huidig s80 van mijn pa ook. Was een klein iets zij mn broer (automonteur) wat het was weet ik niet meer![]()