updaten apps

De Nieuwe XC60
Plaats reactie
manders1340
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 24.04.2024 - 22:34

hallo,

Ik ben sinds enkele weken in bezit van een nieuwe XC60 T6. Ik ben echt heel erg tevreden over de hoge zit en de hybridemotor!

Alles werkt naar behoren met uitzondering van het installeren van apps zoals Waze of Spotify en het updaten van de al geïnstalleerde standaard apps. Het automatisch updaten staat aan maar er blijft een melding "in behandeling" bij staan.
Mijn googleaccount is gekoppeld. Ook in de Volvo App en de internetverbinding werkt.
-
Ook valt het me op dat als ik de optie zonnescherm sluiten aanzet dit in het bedieningsscherm dat dit niet door de auto wordt uitgevoerd als ik de auto parkeer.

Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?

Gr. Dolf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
raspaardje
6th Gear member
Berichten: 3949
Lid geworden op: 30.05.2012 - 10:07
Locatie: Regio Utrecht

manders1340 schreef: 28.06.2024 - 09:31 Ook valt het me op dat als ik de optie zonnescherm sluiten aanzet dit in het bedieningsscherm dat dit niet door de auto wordt uitgevoerd als ik de auto parkeer.
Kan alleen ingaan op bovenstaande: gebeurt dit domweg niet of ook niet na 15 minuten zoals hier omschreven staat: https://www.volvocars.com/nl/support/ca ... 5115d7c5b6
2019 Volvo V60 T5 R-Design Polestar - Osmium Grey
Fiat 124 Spider Lusso Squadra Tuning - Bianco Ghiaccio Perla
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 7795
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Apps en kaarten (indien van toepassing) 1 voor 1 downloaden of updaten. Zodra je meerdere tegelijk doet loopt de boel vast is mijn ervaring.
Evt alle lopende updates annuleren en opnieuw beginnen maar dan 1 voor 1.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
nielsvo
2nd Gear member
Berichten: 127
Lid geworden op: 09.09.2013 - 22:30

Na de laatste onderhoudsbeurt kon ik ook geen apps meer updaten, updates werden wel gevonden, maar de updates belandden allemaal in pauze stand tijdens het updaten. Uiteindelijk heeft de dealer een reset moeten doen via Vida voordat het weer werkte.
Volvo XC60 T8 Twin Engine R-Design 2020, Polestar Engineered
manders1340
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 24.04.2024 - 22:34

Dank je voor de reacties. Ik ga contact opnemen met de dealer.
manders1340
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 24.04.2024 - 22:34

nielsvo schreef: 28.06.2024 - 19:25 Na de laatste onderhoudsbeurt kon ik ook geen apps meer updaten, updates werden wel gevonden, maar de updates belandden allemaal in pauze stand tijdens het updaten. Uiteindelijk heeft de dealer een reset moeten doen via Vida voordat het weer werkte.
vandaag ben ik bij de dealer geweest en de auto is helemaal gereset. Daarna alles opnieuw aangemeld en de Volvo App opnieuw geïnstalleerd. Nu worden de apps wel geinstalleerd in de auto en ook geupdate.
probleem opgelost!
Gebruikersavatar
Risrael
5th Gear member
Berichten: 1198
Lid geworden op: 23.12.2013 - 18:29
Locatie: Land van Maas en Waal

Mijn ervaring is ook dat het updaten van apps blijft hangen. Oplossing: annuleren dan op de app klikken en dan op updaten. Dan werkt het wel.
Nu: V60 T6 MY2024 Plus Dark, platinum grey, nappa leder/open grid textiel.
Had: V60 T5 Momentum, Savile Grey, Charcoal leder, donkere hemel.
Had: V70 D4 MY14 Summum Nordic+ Luxury line. Caspian Blue. Dymamic Select leder zwart.
marsman
3rd Gear member
Berichten: 270
Lid geworden op: 26.03.2014 - 20:59

Ik ben gestopt met het gebruik van de apps. Het lukt vaak al niet eens om een internetverbinding tot stand te brengen. Carplay (en ik verwacht Android Auto ook) werkt veel fijner.
Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”