RSE defect

Plaats reactie
Jans200
Starter

Nu ik toch zo lekker bezig ben met eea fixen heb ik ook nog het volgende. Ik had een werkend RSE systeem in mijn XC90 alleen het rechterscherm was gebarsten. Via Ebay een werkend gebruikt scherm aangeschaft en gemonteerd. Stom genoeg het RSE systeem niet getest op de dag voordat ik het scherm ging vervangen dus ik weet niet of het al was of dat ik het heb veroorzaakt met iets....(overigens speelde dit al een tijd voordat de dynamo/regelaar kapot ging. :)))
Op het dvd spelertje zie ik alleen de powerknop oplichten en af en toe gaan alle knopjes aan maar voor de rest niks.
Zou dit in de speler zelf zitten of zou dit een externe storing vanuit een computer kunnen zijn? Kan je dit laten testen/maken of ben ik aangewezen op ebay?
Thnx alvast weer
XC90 V8 Sport 2006
Porsche 996 C2 manual 2001
Tesla M3 Performance 2019
HGV
2nd Gear member

Zekeringen gechecked?
Misschien is het wel veroorzaakt toen je met de dynamo klachten kreeg...
Zou een zekering of de speler kunnen zijn. Ik weet (door het vragen bij aankoop) dat de dealer die spelers niet heel erg vertrouwd en daar absoluut geen garantie op wilde geven.
Voor mij was dit reden om niet voor die auto te gaan want een defect DVD systeem zat ik niet op te wachten. Dan liever niets, maar dat is een afweging geweest die ik kon maken voor de aankoop.
Wat je kan proberen is het doormeten van de aansluiting... kans is groot dat het in de speler zit gezien je klachten
Volvo XC90 summum (MY 2008) Obbetuning
Volvo XC70 (MY 2004)
Jans200
Starter

HGV schreef: 23.07.2024 - 18:45 Zekeringen gechecked?
Misschien is het wel veroorzaakt toen je met de dynamo klachten kreeg...
Zou een zekering of de speler kunnen zijn. Ik weet (door het vragen bij aankoop) dat de dealer die spelers niet heel erg vertrouwd en daar absoluut geen garantie op wilde geven.
Voor mij was dit reden om niet voor die auto te gaan want een defect DVD systeem zat ik niet op te wachten. Dan liever niets, maar dat is een afweging geweest die ik kon maken voor de aankoop.
Wat je kan proberen is het doormeten van de aansluiting... kans is groot dat het in de speler zit gezien je klachten
Thnx voor je reactie, ja alle zekeringen al gechecked, ik heb ook alles al open gehad en gemeten. stroom komt gewoon netjes door. Ik heb ook het vermoeden dat het in de speler zelf zit. Het is al een paar weken zo, gebeurde ruim voor de dynamo problemen. Ik ga wel kijken of ik een vervangende kan scoren.
Zijn er ook bedrijven waar je dit soort dingen kan laten nakijken?
XC90 V8 Sport 2006
Porsche 996 C2 manual 2001
Tesla M3 Performance 2019
HGV
2nd Gear member

Ik denk de gemiddelde HIFI reparatieshop...
Of er nou 220v of 12v in gaat, de werking verder is gelijk.
Volvo XC90 summum (MY 2008) Obbetuning
Volvo XC70 (MY 2004)
Stijnd
1st Gear member

Ter info. De orginele schermen (volgens mij was het een tpo display) had ik op aliexpress gevonden. Dus hetgeen er in de volvo behuizing vd hoofdsteun zit.
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”