Mijn buurman heeft een probleempje met z'n 440 1.8i uit 1994.
Als de motor koud is loopt hij niet stationair, je moet hem met het gas aan de gang houden, zodra je het gas loslaat slaat hij onmiddelijk af.
Wanneer de motor warm is is het beter.
Rara wat kan dit zijn.
motorisch probleem
- DeNNiS_
- 4th Gear member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 25.08.2006 - 23:30
- Locatie: Zeeuws-vlaanderen
Slechte verbranding...? of staat het stationair toerental telaag?
dit kan beiden de oorzaak zijn... wanneer hij warm is moet je hem is stationair afstellen moet netjes vlak staan draaien geen prutels en stotters
ca 750 a 800 omw/min mag hij best hebben
is dit niet het probleem....
bougies een keer nakijken... staat hij toch nog goed afgestelt...
(onstekings tijdstip)
heeft hij wanneer hij warm is toch genoeg vermogen...?
rookt hij veel? dit kan allemaal invloed gevend zijn!
dit kan beiden de oorzaak zijn... wanneer hij warm is moet je hem is stationair afstellen moet netjes vlak staan draaien geen prutels en stotters
ca 750 a 800 omw/min mag hij best hebben
is dit niet het probleem....
bougies een keer nakijken... staat hij toch nog goed afgestelt...
(onstekings tijdstip)
heeft hij wanneer hij warm is toch genoeg vermogen...?
rookt hij veel? dit kan allemaal invloed gevend zijn!
Volvo S40 1.9D Ph2
Volvo S60 T5 LPG-G3
Ford Focus ST- Milltek 3" 200cpi - Mountune airbox - Dreamscience tuning mod-X - RS look.
Volvo S60 T5 LPG-G3
Ford Focus ST- Milltek 3" 200cpi - Mountune airbox - Dreamscience tuning mod-X - RS look.