Sinds de revisie maakt de automaat een soort van zoemend geluid. Het is niet heel hard, niet stationair, alleen tijdens het rijden en aanwezig in iedere versnelling. In de lock ups is het niet aanwezig en ook niet wanneer de koppelomvormer hem niet meer laat slippen. Eigenlijk dus alleen maar hoorbaar wanneer de koppelomvormer aan het werk is, het gaat ook met de toeren mee na het schakelen, maar het zit niet in de motor. Heeft iemand dit ooit eerder gehad, is er bekend mee, of bekend met een soort van 'inrijperiode' van een koppelomvormer.... hoeveel er is gereden sinds de revisie is mij niet bekend, maar als ik het goed heb begrepen amper iets. Er zit ook nog garantie op, de revisie is gedaan bij De Boer in Steenwijk. De factuur krijg ik vooraf nog om even contact te zoeken met het bedrijf, maar het heeft rond de 4.000 euro gekost, ik denk dus dat alles aangepakt is. Heeft iemand voor mij een verlossend antwoord wat ik kan verwachten?
P.S. ik stel me later goed voor in de juiste rubriek, dat heb ik een lange tijd geleden al gedaan met mijn V40 maar wil dat nog bewaren tot de auto er definitief is