Dat was in het verleden, dat logo is er al best lang af.
Je hebt dus nu 2 soorten stuurwielen, beide zonder logo's: een normaal stuur met 3 spaken en een sportstuur met 4 spaken en een glimmend stuk plastic...

Dat was in het verleden, dat logo is er al best lang af.
Net nog even gecheckt. Mss keer pech gehad met langere nagels ofzo. Ik raak eigenlijk ook bijna nooit de pook aan. Aan > Drive > B en dat ik het. Zelfs bij stoplichten zet ik hem niet in N ofzo.J33Bee schreef: ↑15.08.2024 - 10:39Hmm kan niet zeggen dat mijn huidige pook enige vorm van slijtage toont. Daar staat al meer dan een ton op teller.Erwin_002 schreef: ↑15.08.2024 - 10:12 Grappig dat het het stuur is van de PE, maar met R-Design krijg je er dan juist een labeltje bij op
Ik ben wel benieuwd naar een half jaar hoe de kristal pook er uit ziet. Ik begreep dat het door zo'n luxe Zweeds servies merk is gemaakt, maar constant de handen er aan lijkt me wel effect te gaan hebben. Bij mij met weinig km heb ik zelfs al tweede kleine velletjes leder van de pook die wat loskomen.
Maar geen beenverlengers mogelijk toch? Dat was voor mij de grootste showstopper.rogek schreef: ↑15.08.2024 - 13:04
En bij ons is het een Essential T6 met toch nog wat opties.. vond het prijsverschil met de Core echt niet in verhouding staan met het extra wat je kreeg (voornamelijk driver assist pakket standaard, elektrische achterklep, keyless entry en ander lichtpakket volgens mij)
Ben ook benieuwd of er veel kale/instap vapour grey t6 essentials verkocht gaan worden![]()
Als je kijkt wt er verder in de markt te krijgen ism, is dat zeker een interessante aanbieding al moet je minimaal het climate en driver assist pakket erbij pakken in mijn ogen.
Bij ons is het daarbovenop nog een andere kleur, moritz leder en parkeersensoren voor als opties extra aangevinkt.
Klopt, hij zit net onder de prijs van een kale Core. Maar stel je die vergelijkbaar samen, dan zit je gewoon op goed 60k end an heb je nog geen beenverlengers, want dat is het powered seats pakket voor 1200 euro.J33Bee schreef: ↑15.08.2024 - 13:34Maar geen beenverlengers mogelijk toch? Dat was voor mij de grootste showstopper.rogek schreef: ↑15.08.2024 - 13:04
En bij ons is het een Essential T6 met toch nog wat opties.. vond het prijsverschil met de Core echt niet in verhouding staan met het extra wat je kreeg (voornamelijk driver assist pakket standaard, elektrische achterklep, keyless entry en ander lichtpakket volgens mij)
Ben ook benieuwd of er veel kale/instap vapour grey t6 essentials verkocht gaan worden![]()
Als je kijkt wt er verder in de markt te krijgen ism, is dat zeker een interessante aanbieding al moet je minimaal het climate en driver assist pakket erbij pakken in mijn ogen.
Bij ons is het daarbovenop nog een andere kleur, moritz leder en parkeersensoren voor als opties extra aangevinkt.
Wel benieuwd wat je totaal prijs dan is, want de Core komt volgens mij razendsnel dichtbij als je een beetje gaat vinken.
Mja 60,5K en dan heb je wel beenverlengers, geheugenstoelen toch? Zelfs de andere kleur is dan geselecteerd + driver assist pakket standaard, elektrische achterklep, keyless entry etc. 4K is dan in mijn ogen te weinig om al deze extra's te laten liggen. Enige gave is dat je wel die T6 onder je kont hebt!rogek schreef: ↑15.08.2024 - 13:46
Klopt, hij zit net onder de prijs van een kale Core. Maar stel je die vergelijkbaar samen, dan zit je gewoon op goed 60k end an heb je nog geen beenverlengers, want dat is het powered seats pakket voor 1200 euro.
dan zou je kunnen zeggen om vaper grey te nemen en voor dezelfde kosten power seats te nemen, maar dan blijf je evengoed op 60k zitten.
Verschil in prijs tussen essential en core is en blijft best stevig naar mijn idee. Weet niet of het ook zo is bij de B4, want die heeft in essential trim wat midner opties als de T6. 17"wielen, geen chrome raamomlijsting en zulke fratsen.
Met voorverwarmen ook niet nodig? Een PHEV kan dit standaard dacht ik? Remote start werkt niet meer op een Mild Hybrid dus die verwarmbare voorruit wordt zelfs daar een stuk minder interessant.
Ja, zou je zeggen. PHEV heeft inderdaad een (elektrische) stand kachel en als je van te voren (half uur) deze aanzet wanneer het goed vriest is ie wel ontdooid.
Ik heb nu wel een verwarmbare voorruit en dat gaat inderdaad best snel. Icm remote start is het fijn maar de draadjes in de ruit zijn wel zichtbaar, wellicht ook de reden dat HUD niet mogelijk is ivm goede afleesbaarheid?EVO500 schreef: ↑15.08.2024 - 14:17Ja, zou je zeggen. PHEV heeft inderdaad een (elektrische) stand kachel en als je van te voren (half uur) deze aanzet wanneer het goed vriest is ie wel ontdooid.
Maar volgens mij werkt een verwarmbare voorruit sneller met name ook condens. Maar goed ik heb de verwarmbare ruit niet en kan het niet helemaal beoordelen. Had het toen het liefst allebei gehad.
Als die zitvlak verlengers een echte pré is, dan moet je inderdaad naar een core ja.J33Bee schreef: ↑15.08.2024 - 14:08Mja 60,5K en dan heb je wel beenverlengers, geheugenstoelen toch? Zelfs de andere kleur is dan geselecteerd + driver assist pakket standaard, elektrische achterklep, keyless entry etc. 4K is dan in mijn ogen te weinig om al deze extra's te laten liggen. Enige gave is dat je wel die T6 onder je kont hebt!rogek schreef: ↑15.08.2024 - 13:46
Klopt, hij zit net onder de prijs van een kale Core. Maar stel je die vergelijkbaar samen, dan zit je gewoon op goed 60k end an heb je nog geen beenverlengers, want dat is het powered seats pakket voor 1200 euro.
dan zou je kunnen zeggen om vaper grey te nemen en voor dezelfde kosten power seats te nemen, maar dan blijf je evengoed op 60k zitten.
Verschil in prijs tussen essential en core is en blijft best stevig naar mijn idee. Weet niet of het ook zo is bij de B4, want die heeft in essential trim wat midner opties als de T6. 17"wielen, geen chrome raamomlijsting en zulke fratsen.
Das persoonlijk, maar ik zou dan eerder voor een andere auto kiezen dan dit soort comfort wegbezuinigen. De dealer alhier geeft aan dat ie nog geen enkele Essential heeft verkocht. Denk dat dat ook iets zegt.
Was volgens mij ook de reden. Ik zag toen ook wel dat het zichtbaar was als je erop lette in de showroom auto. Ik ging er toen vanuit dat dit met de tijd met gewoon rijden dit niet (meer) zou opvallen.
Nee daar erger je je zeker niet aan. Ik kom uit de Ford hoek, daar was het al een soort van standaard dus gewenning maar ook weer niet echt. Je ziet het met name in donker als tegenliggers je tegemoet komen. Dan zie je die draadjes wat meer weerkaatsen, maar nog steeds niet hinderend.EVO500 schreef: ↑15.08.2024 - 14:28Was volgens mij ook de reden. Ik zag toen ook wel dat het zichtbaar was als je erop lette in de showroom auto. Ik ging er toen vanuit dat dit met de tijd met gewoon rijden dit niet (meer) zou opvallen.
Maar erger je je daar nog steeds aan of is het alleen als je er specifiek naar wil kijken dat je het ziet? Kreeg het idee namelijk dat dit een stuk beter was weggewerkt als 10 jaar terug.
-
Ik heb wel HUD, maar eerlijk gezegd kijk ik er zelden op (of naar) terwijl mijn vrouw het altijd gebruikt. Is ook weer erg persoonlijk. Voor mij hoeft het niet perse in de toekomst.
Ik heb ze ook, een keer ingesteld maar of je dit echt nodig hebt? Misschien dat het voor mensen met afwijkende bovenbeen lengtes (niet negatief bedoeld!) een uitkomst is. Electrische achter klep mis je niet als je het nooit gewend bent geweest.rogek schreef: ↑15.08.2024 - 14:27 Als die zitvlak verlengers een echte pré is, dan moet je inderdaad naar een core ja.
Verder ga ik die elektrische achterklep echt niet missen, dat is echt overbodige luxe bij mij.. keyless entry was wellicht fijn geweest maar verder denk ik dat i kwel alles erop heb wat ik nodig heb.
Ik ben maar een klein mannetje van 1,78. Bij mij zitten de meeste stoelen al vlug goed
Ik ben nog iets kleiner, hier in principe nooit problemen met zitvlak.