Als ik in het geluidsmenu “achter” instel dan hoor ik echt nog wel geluid door de soundbar.
Zou echt een meerwaarde zijn als we binnenkort op vakantie vertrekken
Euim er zitten wel degelijk speakers in de achterdeuren hier hoor. Die werken ook duidelijkBreezer schreef: ↑28.06.2024 - 13:45 Je hebt alleen de beschikking over de Harman Kardon sound bar voorin de auto. Achterin zitten er geen speakers. Geluidsfocus; je kunt uit drie instellingen voor de geluidsfocus kiezen: alles, bestuurder, achter. Alles is de standaardinstelling, die het geluid niet in een specifieke richting laat horen. Het geeft een neutrale geluidsfocus waarbij de inzittenden op de voorstoelen en op de achterbank dezelfde geluidservaring hebben. De instelling Bestuurder richt het geluid naar de bestuurder, terwijl de instelling Achter het geluid naar de achterbank richt.
ik heb sinds 2 weken mijn EX30 en idd er zitten luidsprekers achteraan in mijn deuren ,waar wel degelijk geluid uit komtWardG schreef: ↑30.06.2024 - 09:42 Jaja sowieso dat ze er zitten en ik hoor er ook gewoon geluid uitkomen. Dus misschien is de software to blame… zoals veel in de ex30. Het lijkt idd of die preset van “Achter” enkel de sounders triggered om het geluid wat naar achter te kaatsen. Maar niets echt verandert aan de deurspeakers.
Ben ik de enige die enkel geluid vanachter soms belangrijk vind?![]()