Hallo!
Mijn achterklep doet de laatste tijd vreemd. Hij sluit elektrisch en als hij (zoals gebruikelijk) het laatste stukje wordt dicht getrokken in de rubbers dan springt hij een klein beetje terug. Dus niet helemaal weer open, maar ook niet helemaal vergrendeld.
Garage kent dit probleem niet. Iemand hier wel?
Achterklep
-
- 1st Gear member
Klinkt als de beveiliging, wanneer het dichttrekken in het slot teveel weerstand geeft. Ik heb dit altijd wanneer we op wintersport gaan en de achterbak volledig (te) vol ligt omdat ik niet met een skibox wil rijden LOL, of als er simpel iets tussen zit. Het valt me op dat het al bij iets kleins gebeurd, oftewel die beveiling is zeer goed. Je moet denken dat als er binnen iets tegen de achterruit uitsteekt en wanneer het slot de achterklep in het slot trekt, dan kan je achterruit breken, want dit slot trekt zich echt heel stevig dicht dus die beveiliging werkt normaal heel goed.
Wat is uiteindelijk je oplossing geweest? P.S. Ik denk als je hem helpt met dicht duwen, dat hij dan wel goed gaat en niet meer opspringt, maar da's natuurlijk geen oplossing
Wat is uiteindelijk je oplossing geweest? P.S. Ik denk als je hem helpt met dicht duwen, dat hij dan wel goed gaat en niet meer opspringt, maar da's natuurlijk geen oplossing
-
- 1st Gear member
Ik heb nog geen oplossing. Hij doet het niet constant (dus meestal wel goed) Misschien dat de sensor die ervoor zorgt dat hij weer open springt als er iets tussen zit defect is? Hoe dan ook: er zit (natuurlijk) niets tussen klep en auto want dat had ik dan wel gezien.