Hier alleen de verzorging en het onderhoud

Goedemorgen VolvoLanto,Volvolanto schreef: ↑12.09.2024 - 11:17 @Jiska, wat betaal je aan wegenbelasting voor je 2.5T AWD?
Ik zoek ook naar iets anders vanwege de kosten, het verbod binnenkort om in steden te komen en doordat mijn auto ook op parkeergebied wordt "weggepest". De gemeente waar ik woon heeft besloten dat 1. mijn straat betaald parkeren krijgt en 2. ik voor deze auto geen parkeervergunning kan krijgen.
Lekker bezig de gemeente. Men gaat eraan voorbij dat het produceren van een nieuwe auto en recyclen van de oude, het milieu veel meer belast dan het rijden met een oudere diesel.
Dat antidiesel beleid is inderdaad bedacht door de rijken en uitgevoerd door de dommen. Maar ondertussen zitten wij er wel mee.Volvolanto schreef: ↑12.09.2024 - 11:17Ik zoek ook naar iets anders vanwege de kosten, het verbod binnenkort om in steden te komen en doordat mijn auto ook op parkeergebied wordt "weggepest".
Een Daihatsu Cuore is nog lichter, snap je?
Sorry zie het nu pas.JeroenSpock schreef: ↑13.09.2024 - 13:06 Je vergelijkt een 2.5L met een D5 en 100 kg verschil, dan maak je mensen toch wel benieuwd naar de auto die er om heen zit. Dat is toch geen rare vraag.
Precies dat! Heb een tijd geleden ook de onderspoiler van onze 240 gespoten. Via een website een spuitbus op kleurcode laten komen en presto!