Zoals in viewtopic.php?t=95211 te lezen was, zat ik in de zoekfase naar een mooie 2e hands xc60. Nou, die is er inmiddels en ik rij er inmiddels al 3 weken naar tevredenheid in.
Zo ziet ie er uit:

Het gaat om een T8 R-design uit 2020 ~ 46000km
Inmiddels ben ik al aardig aan het wennen aan de auto, maar er zijn toch wat zaken opgevallen, en ik ben reuze benieuwd wat jullie hierin herkennen, en wellicht zelfs een oplossing hebben voor sommige zaken:
1) wat me opviel was dat het geluid van de carkit nogal zacht is. Ik kan het geluid wat harder zetten met de draaiknop van de audio, maar dan nog is ie niet luid genoeg. Is hier een foefje voor?
2) 2 dagen terug, tijd om naar het werk te gaan, ging de auto niet van het slot. De keyless optie werkte niet, maar ook beide afstandsbedieningen werkten niet. Via de app ging ie ook niet open. Uiteindelijk heb ik de deur geopend met de noodsleutel en toen ik in de auto zat, deed alles wat het moest doen. Toen ik 1 min later uitstapte, ontgrendelde de auto opeens alsnog (spiegels klapte uit, knipperlichten ging aan etc.) Heel raar. Nu al weer 10 keer unlocked zonder problemen. Iemand een idee?
3) ik dacht verder dat het dashboard kastje gekoeld zou zijn, maar ik zie nergens een draaiknop voor de uitstroom in het kastje. Is dit geen standaard optie?
Wat er verder nog op de wensenlijst staat:
- achter 20% tinten (maandag afspraak)
- afneembare trekhaak laten plaatsen
- dashcam (besteld)
Thanks!!