Auto: V50 uit 2011 D2 1.6d 2e generatie motor.
Heeft bluetooth telefoon en audio-knoppen op stuur. High performance audio.
Ik kan de telefoon verbinden en ermee handsfree bellen, nummers kiezen op knoppen op dash, enz. Tot zover prima.
Echter geen muziek-playback via bluetooth. Apart, maar soit, so be it. Dacht ik altijd. Ik heb USB + Aux in onder armsteun.
Echter nu zat ik wat rond te klikken in vdash, en kwam er achter dat je daar bluetooth voor muziek kunt aanzetten. Dus gedaan.
Als ik nu op de mode knop klik, krijg ik inderdaad meer opties, waarvan de laatste 'BT' is. Kies ik die, meldt ie - terecht - dat er geen telefoon verbonden is. Dus ik verbind mijn telefoon.
Ik krijg er echter geen geluid uit.
Welk stukje hardware mis ik dan nog?
Bluetooth audio
-
- Starter
Hoi Trekdop,
Is het zo simpel dat je d.m.v. vdash de functie bleutooth-on kan maken, en daardoor je telefoon met bleutooth kan verbinden en muziek kunt streamen (inclusief bellen, zoals standaard al kan) ??
Dat scheelt weer allerlei kabeltjes trekken voor me.
Is het zo simpel dat je d.m.v. vdash de functie bleutooth-on kan maken, en daardoor je telefoon met bleutooth kan verbinden en muziek kunt streamen (inclusief bellen, zoals standaard al kan) ??
Dat scheelt weer allerlei kabeltjes trekken voor me.
- Cavanta
- 2nd Gear member
Trekdrop zit hier niet meer. Maar vermoedelijk is het antwoord: Nee
Dat heeft hij namelijk gedaan, en het werkte niet. Ik geloof dat alleen de laatste modellen hier iets voor in de wagen hebben. Ik durf niet te zeggen welke hardware dat precies is.
Dat heeft hij namelijk gedaan, en het werkte niet. Ik geloof dat alleen de laatste modellen hier iets voor in de wagen hebben. Ik durf niet te zeggen welke hardware dat precies is.
S40 2.4(i) Edition 1 bj2007, mj 2008 135.000KM
V40 2.0 2001 Phase 2 270.000KM
V40 2.0 2001 Phase 2 270.000KM
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Trekdrop was vorige week nog online, dus zal er wellicht zelf iets over kunnen melden.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70